Huisarts geweest...

Tja hier kun je ook niet veel mee. De bloeddruk is netjes als ik alle folders van de zwangerschap doorlees. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Doe het voorlopig echt rustig aan.

Hoi Lynn,

Wat een rare dokter!! niet echt profi..
Maar je bloeddruk is wel netjes hoor! Normaal is 120/80, dus dat zit er dicht bij!! Zelf heb ik em heel laag 100/44, dus ben veel duizelig en moet ook rustig aan doen met opstaan van bed en bank enzo.. anders word tmeteen zwart voor mn ogen..

En als er niet wat uitkomt met het bloedprikken, gewoon maar hopen, dat het met een paar weken over is...

Heej, kan je morgen of volgende week niet bij je eigen huisarts terecht? Die weet wie je bent enzo en neemt je ook serieus!!!
Een bloeddruk aan de lage kant (ook weer niet te), is beter dan een hoge, dus daarover geen zorgen!!
Even bloed onderzoek afwachten, sterkte en rustig aan hoor!!!

Het zit je allemaal niet echt mee he. Ik zou een morgen of volgende week nog even naar je eigen huisarts gaan hoor, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.

Hoop voor je dat je toch echt wel op korte termijn wat meer kan genieten. En over je baas en collega's zou ik me niet te druk maken die ukkies in je buik zijn het allerbelangrijkste!

Liefs

He Lynn,

Wat raar zeg... Maar zet je er snel overheen, veel kunnen ze nu denk ik ook niet doen. Jij wel!! Luister naar je lijf en gaat t niet, dan meld jij je ziek. Een zwangerschap is al een aanslag op je lijf (is mijn mening) maar voor een tweeling is het nog een tandje harder werken...

Gelukkig wel je bloed controleren maar verwacht geen wonderlijke uitslag, wie weet je ijzer laag ofzo, maar belangrijkste is dat jij je rust pakt!

Groetjes

He Lynn,

Ik ben van het september forum. Maar je bloeddruk is wel goed hoor. Normaal is het 120/70 ongeveer. En ze zien hem tijdens je zwangerschap inderdaad liever lager. Die van mij is 95/50 het vervelende is dat je dan veel last van duizeligheid hebt. Ik slik floradix pillen (vitamine en foliumzuur) ik voel me daardoor wel iets beter maar is ook per dag verschillend.
Wat betreft je huisarts was dat zeker en raar gesprek als je het niet vertrouwd zou ik ook terug gaan als je eigen huisarts er weer is. Suces met je zwangerschap en het genieten komt straks vanzelf. Zeker als je die 2 kleintjes gaat voelen.

Hai ukkietje,

Ik stond vanochtend op het punt (in werkkleding) om naar naar de dokter te gaan en daarna naar werk toen het weer mis ging, moest ook vreselijk spugen. Mijn man zei: "en nu is het klaar, jij gaat sowieso vandaag niet werken". Ik heb een heel fijn gesprek gehad met m'n manager en zij wilde ook niet dat er wat zou gebeuren met mij en de baby's op de werkvloer dus uiteindelijk voor gekozen om thuis te blijven.

Ben naar de dokter gereden, bloed laten prikken en ik kan a.s. dinsdag bellen voor de uitslagen. Bij de dokter ging ik weer bijna tegen de vlakte en ik kan vandaag alleen maar slapen en zitten, voel me zo slap als een vaatdoek, dus ik weet nog niet wat ik morgen doen met werk. Mijn hart is er goed voor maar mijn lijf wil niet mee werken....

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Liefs!

Terug
Bovenaan