Huisarts, waar rekening mee houden?

Hi FleurBo, mijn huisarts vroeg niks.. heel bijzonder vond ik, ik had het heel anders verwacht. Ik dacht hij zal oa naar levensstijl vragen etc. Maar het scheelt misschien dat het bij ons moeizaam gaat bij de 2de en een 1ste wel is gelukt binnen redelijke termijn. Ik benoemde wel mijn cyclus en dat ik ook maandelijks een ovulatie heb. Mijn man kreeg een zaadonderzoek en ik moest helaas wachten op een verwijzing (pas na uitslag zaadonderzoek). Die heb ik ondertussen wel, maar nu staat alles stil. Succes als je naar de huisarts gaat. En hopelijk is het voor die tijd raak! :)

Mijn huisarts vroeg echt helemaal niks misschien omdat iedereen na 1 jaar gewoon recht heeft om doorverwezen te worden. Maar de gynaecoloog vroeg natuurlijk wel naar mijn ovulatie en cyclus. Voor mij is het nu wachten op het doorspuiten van mijn eileiders. Ik zit nu in de goede week dus ik zal weer een maand moeten wachten dat wordt dus al de 3de maand waarin ze niks kunnen doen. Bij mijn eerste heeft het 32 maanden geduurd dus ik denk dat hij de noodzaak er ook wel van in zag. 

Zorg dat je je cyclus al een tijdje hebt bijgehouden. Mijn huisarts zei dat temperaturen niet meer van deze tijd is maar had het zelf wel een tijdje gedaan. 
De huisarts zei dat we alvast een zaadonderzoek konden doen maar op het ziekenhuis zeiden ze dat ze dat liever op het zk zelf doen ipv de huisarts! 

Terug
Bovenaan