huisarts

hoi hoi,ja wat duurt wachten lang he,maar er zijn een hoop dames hier die veel langer al bezig zijn dan een half jaar,ik ben 5 maanden bezig ,maar ik ben er wel mee bezig hoor maar wel een stuk minder want dan gaat de tijd veel sneller,je kan naar je huisarts gaan,ja volgens mij sturen ze je ook pas door als je een jaar bezig bent,maar de meeste vrouwen raken 60%binnen het jaar zwanger teminste dat heb ik gelezen,als je lichaam er klaar voor is raak je echt wel zwanger maar ik weet er alles van dat het erg moeilijk is,je kan altijd langs je dokter gaan en je onzekerheid bespreken veel sucses gr manuela
 
hallo

De meeste h.a. doen niets voor een jaar. Een tip is om te beginnen met tempen, dit 3 maanden lang op hetzelfde tijdstip. Met deze gegeven als je dan nog niet zwanger zou zijn kan de h.a. wat.

succes
 
Je kan natuurlijk altijd even bellen en vragen of hij wat voor je kan doen. Wie weet denkt hij er anders over, maar bedenk inderdaad dat het gemiddeld een jaar duurt voordat het raak is.

Beginnen met tempen is denk ik een goed idee. Krijg je goed inzicht in je cyclus en weet je wanneer je je eisprong hebt. Misschien kom je er achter dat jullie het op de verkeerde dagen hebben gedaan. Aangezien een eicel maar 6 uur leeft moet je het toch aardig plannen.

Succes en ik hoop dat het snel lukt!
 
Terug
Bovenaan