Tyche was gister echt ziek en sloom. Hangerig.. in 1 ochtend al 3 luiers vol met diarree. Koorts. Of ja verhoging... 38.4. Ze wou niet graag meer drinken dus heb de fles over de hele middag verdeeld zodat ze toch alles binnenkreeg. Maar ze was echt zo sloom! Zetpilletje gegeven en in bedje gelegd. Toen ze wakker werd had ze 38.8 en haar hoofdje was zo slap, ze kon het niet omhoog houden. Ik maakte me zorgen dus naar de huisartsenpost gebeld..... (na lang twijfelen of ik dit al zou doen, maar op dat moment maakte ik me echt zorgen)
Krijg ik toch op mn donder. Ik had haar geen zetpil hoeven geven bij maar 38.4 ofzo, dat moest ik niet zomaar doen (nee dat deed ik zomaar!!). En de koorts kon wel oplopen tot 40 en we moesten morgen maar kijken en anders naar de eigen huisarts gaan.
Nou ik opgehangen en janken!!!!!!!! Ik voelde me ellendig en een slechte moeder..........
Vandaag heeft ze nog steeds 38.8... ze drinkt gelukkig weer goed en is niet zo hangerig meer maar ik voel me ellendig over gisteren joh!!!
Groetjes Kirsten
Krijg ik toch op mn donder. Ik had haar geen zetpil hoeven geven bij maar 38.4 ofzo, dat moest ik niet zomaar doen (nee dat deed ik zomaar!!). En de koorts kon wel oplopen tot 40 en we moesten morgen maar kijken en anders naar de eigen huisarts gaan.
Nou ik opgehangen en janken!!!!!!!! Ik voelde me ellendig en een slechte moeder..........
Vandaag heeft ze nog steeds 38.8... ze drinkt gelukkig weer goed en is niet zo hangerig meer maar ik voel me ellendig over gisteren joh!!!
Groetjes Kirsten