huisartsenpost aargh!!

hoi hoi

goh meid, wat een vervelende ervaring.. jij belt omdat je ongerust bent en dat maken die mensen je juist nog ongeruster, dat kan dan toch helemaal niet de bedoeling zijn!!!

ik vind dat je juist hebt gehandeld en je belt toch niet voor niets.. het is zo lastig bij die kleintjes, ze kunnen niet praten en jij moet maar uit te zien vogelen wat er an de hand is....

en lukt dat niet dan mag je toch hulp vragen.... hoop ik dan....

idd als de koort te hoog ook op gaat lopen gewoon bellen hoor..

enne wat ook heel goed helpt bij hoge koorst , natte sokjes aanlaten trekken.. hierdoor daalt de temp eerder.....

nog ene vraagje.. wat was er niet goed an om een zetpil te geven..

liefs en beterschap toegewenst tobi

Heerlijk zeg ben je ongerust, volledig terecht, gaan ze je ook nog hun waarheid vertellen. Daar zit je echt op te wachten. Nou doe dat gene wat ik eigelijk constant op dit forum lees en wat ik inmiddels ook al als advies gehad heb. Vertrouw je gevoel en haal dat uit de adviezen  waar je een goed gevoel bij krijgt.

Heel veel sterkte en ik hoop dat de kleine weer snel beter wordt.

Virussen het zal verboden moeten worden (grmpfff...!!!**!!>>>)

Spreken elkaar wel lekker tegen daar met die zetpil. Krijg je eerst op je donder dat je dat niet moet geven en als je man dan later belt mag je wel een zetpil geven!
Heeeeel duidelijk!

Tuurlijk ben je geen slechte moeder.
Jij komt gewoon voor je kind op, dat kan ze zelf niet doen! Dus ga jij op je gevoel af! Prima gedaan.. voor hetzelfde geld is er wel iets ernstigs en dan heb je niks gedaan!

Heel veel beterschap voor jullie meiske.

Terug
Bovenaan