Huisdieren allergie

Het is ook aangetoond dat kinderen die al vanaf de geboorte in contact komen met dieren een veel kleinere kans hebben op allergieen. Ik zou me geen zorgen maken over dat soort dingen. Wat Anoniem om 11:26 ook al zegt: je hebt nu toch geen flauw idee waar je kind allergisch voor wordt. Maak je niet druk!! Ik ken een heleboel mensen die allergisch zijn, maar dat geldt alleen voor katten. Een kans op een allergie voor honden is echt nihil!!!
 
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik heb 2 katten en die zijn ook erg belangrijk voor me en wij ook voor hun dat merk je aan de afgehankelijkheid en het enthousiasme van de beesten. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen ze weg te doen. Dat gebeurt ook gewoon niet. Voor mij is het zo je begint aan een dier en zorgt voor hem tot zijn dood anders moet je er niet aan beginnen. Met een allergisch kindje wordt het dan wel een groot probleem maar ik zou nog eerder verhuizen en mijn katten buiten laten leven met beperkte ruimte in huis (woonkamer/keuken) dan dat ik ze weg zou doen.

Groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan