huisdieren en je kindje(s)

Hij is zo op mij gericht dat hij altijd daar  wil liggen waar ik ben. Tot vervelens toe zelfs, haha. Maar tegen Suze is hij heel lief en rustig. Volgens mij vindt hij haar vooral interessant omdat  de kinderwagen of  de draagzak meestal betekent dat hij ook mee mag
Toen ik Suze gisteren voor het eerst naar het kinderdagverblijf bracht en met Bo terug naar huis liep wilde hij niet mee komen, hij  draaide steeds om. Alsof hij wilde zeggen, 'hee je vergeet  iets!'. Dat was wel erg schattig.

Hoi allemaal,
ben eigenlijk een najaar-mama, maar heb met veel plezier jullie foto's zitten te bekijken. Wat een schatjes allemaal zeg. En ook erg leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat.
Ikzelf heb 2 katten en een jack russel, met wie het eigenlijk niet zo goed gaat. Hij is gekomen toen de oudste al 2 was en dat ging uitstekend. Maar sinds de geboorte van de tweede, loopt hij alleen nog maar grommend door het huis heen.
Ik heb hier erg veel verdriet van en heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet om het te doorbreken.
Ik geloof niet dat hij echt kwaad in de zin heeft, het is meer angst.  Maar een angstige hond kan ook bijten...
Daarom vind ik het wel erg leuk om te lezen dat het bij de meesten wel goed gaat.
Sil

Terug
Bovenaan