Huisdieren en Kind

Ik heb er nu al een dagtaak aan om de kat weg te houden van de babyspullen! Over de kinderwagen die in de woonkamer staat zit een grote container zak, want madam grijpt elke kans om er in te liggen...

Ben erg nieuwsgierig hoe het straks gaat als die zak eraf is, als ze vervelend gaat doen dan gaat ze heeeeeeeeeeel veeeeel buiten spelen denk ik :D

Wij hebben een franse bulldog van 7 jaar. En dit wordt ons 1ste kindje, heb me eigen voor genomen dat als we uit t ziekenhuis komen ze er gelijk bij mag. Ik betrek haar ook overal bij hoor iedere x als we iets nieuws hebben gekocht/gekregen laat ik haar ook gelijk snuffelen. Denk ook niet dat het n probleem wordt als t kleintje er straks is, maar hou dr natuurlijk wel in de gaten want ja ze is al 7 jaar gewend om alle aandacht te krijgen.Ik heb ook tegen de mensen die vaak bij ons komen gezegt dat als t kind er is ze wel eerst gewoon de hond aandacht moeten geven want dat doen ze nu ook en t kind loopt niet weg die kan wel even wachten.

groetjes priscilla

hoi betty,

wat goed helpt is balonnen er in leggen.
hebben wij ook gedaan.
hoeven er maar een paar groten te zijn. katten houden niet van dat geluid namelijk.
toen esmee geboren was hebben we de balonnen er savonds weer in gedaan en ook nadat we geen balonnen erin hadden gedaan kwam ze er bijna nooit in.

Terug
Bovenaan