huisdieren en kinderen

Wij hebben een kat. Een hele lieve kat, maar geen knuffelkat..Stilstaan om zich door Minoux te laten aaien is er dan ook niet veel bij. Ze probeert hem af en toe kusjes te geven, haha. Gelukkig gaat het goed, want ik weet nog wel dat ik tijdens de zwangerschap dacht...ze zal toch allegisch zijn of zoiets. Iemand had daar ook een keer een topic over dat ze de poezen toen weg wilde doen ofzo.
Als wij van buiten naar binnen komen en de kat staat ons voor de deur op te wachten zegt Minoux....ha jongen, hihi. Zo grappig.

Wij hebben 2 poezen. Helaas zijn het hele angstige poezen, waarvan de ene alleen mij maar leuk vindt, en verder niemand. Dus zij zit altijd op de verdieping waar Zarah niet is. Zodra Zarah in bed ligt, komt ze naar me toe, helemaal hyper en ze ligt dan de hele avond tegen me aan op de bank. Eigenlijk heel sneu.. De andere laat zich wat vaker zien, en een héél enkele keer mag Zarah haar aaien. Maar eigenlijk heeft Zarah niks aan die 2 mutsen, en zij ook niks aan Zarah ben ik bang.. Echt heel jammer. Ik zou wel graag een hond willen, maar met twee van die angstige katten erbij, én de tijd die een hond kost, toch maar niet..

Tja...waar zal ik beginnen, hihi!

We hebben 2 honden, 2 katten, 2 vissen, 4 konijnen, 3 kippen, roofvogels en een vijver vol vis. Ons mannetje is net als een dierengek, hij is dol op allemaal en zij op hem. Met het warme wer heeft het ons regelmatig een drinkbeker gekost, hij deelt graag met de nijnies (zo noemt hij ze) ;)

Het gaat hier dus heel goed, ons mannetje leert al goed wat wel en niet kan. Hij wilde eerder aldoor bij de hondjes op het kleed liggen, maar dat doet hij nu niet meer. Al onze dieren hebben de ruimte om het contact toe te staan of niet. Als de honden geen zin meer in spelen hebben en op hun kleed gaan liggen, dan moet hij daar weg blijven, dit gaat nu goed gelukkig.

Ons mannetje is nooit alleen met de dieren!

Liefs Lientje

wij hebben een hondje ( rakkerxjackrussel ) van 9 jaar
lijn vind t erg leuk om hem aan de staart te trekken wat natuurlijk niet mag
verder spelen ze veel met elkaar maar ik houd ze wel goed in de gaten
lijn laat rakker altijd uit ( ze mag de riem vasthouden ) vind ze geweldig
en achter rakker aan kruipen is erg leuk , brokjes voeren of met t drinkwater spelen ( mag dus ook niet maar daar denkt zij anders over )

ik zou dolgraag weer een fretje willen ( heb ik jaren gehad en ermee gefokt ) maar durf t nog niet aan met de meiden
moeten ze echt een heel stuk ouder zijn

liefs maurilla

Wij hebben 2 vissen en 1 parkiet. Onze meid is vooral helemaal dol op onze pino (de parkiet). Ze helpt me er iedere morgen aan denken dat hij schoon water en nieuw voer moet. Haahaha ze is al gestructureerder als mama.
Mijn ouders, waar ze 2.5 dag in de week is die hebben een hond en een kat. De kat daar mag ze niet aan en daar gaat ze ook fijn met een boog omheen. De hond daar kan ze alles mee en is echt haar speelkameraadje.
Dus ze komt genoeg met dieren in aanraking en ze is er ook helemaal gek op.

Groetjes Anne

Wij hebben zelf geen huisdieren, maar mijn ouders wel: een hond, drie katten, een konijn en twee kipjes (de laatste drie buiten). We wonen drie straten van mijn ouders vandaan, dus Norah maakt ze vaak mee. De hond hebben mijn ouders pas een jaar, dus Norah groeit een beetje samen met hem op. We blijven er wel altijd bij, de dieren zijn heel makkelijk met Norah, maar Norah kan wel eens ergens aan trekken (staart ofzo, of snorharen) en dat vinden ze natuurlijk niet leuk. Ik vind het wel super om te zien dat Norah helemaal niet bang is, dat komt doordat ze zo goed gewend is.

Groetjes,
Jamie

De hond van mn oom heeft een keer proberen te bijten in haar gezichtje. Sindsdien is ze iets voorzichtiger, vooral met grote honden, terwijl dat juist een klein beessie is (jack russel) Maar nu ze wat ouder is, kan hij meer van dr hebben en ze voert hem brokjes (van de poes) en loopt hem lekker rond te commanderen

Hoi!

Hier zelf geen huisdieren, mijn schoonouders hebben een shitzu (of zoiets....).
isabelle is helemaal gek van honden, 3 buren hebben alle3 een hond en ze rent ook echt op ze af.
hoe groot of klein ze ook zijn, ze krijgen allemaal aandacht en soms zelfs een knuffel.
Poezen vindt ze ook helemaal het einde, vooral om achteraan te rennen ;-)
Vorige week pasten we bij Trudi op en zat ze de hele tijd de poes uit te dagen...
gelukkig ging het goed en tegen het einde van de middag liet ze de poezen gelukkig een beetje met rust.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan