huisdieren

Hoi hoi,

Ik heb ook twee huisdieren 2 honden hebben wij. Mijn vriend zegt dat we als de kleine geboren is de eerste poepluier aan ze moet laten ruiken dan weten ze wat er aan de hand is. Dat heeft ie ook bij zijn dochter gedaan ( vorige relatie ) en dat bleek goed te werken.

Verwacht geen problemen ze zijn ontzettend lief en luisteren zeer goed.

Gr Fruit Girl

Tip van flip, laat je kind  nooit alleen met huisdieren. Honden kunnen jaloers worden en bijten en katten kunnen bovenop je kindje gaan liggen (lekker warm). En later draait het zich om. Kinderen tot een jaar of vier  beseffen niet dat ze een ander pijn kunnen doen. Bescherm  dus  vanaf het moment dat je kleine gaat kruipen juist  je huisdieren.

Groetjes, Marisa

hey hallo

ik heb een hondje(mogly).
en ben nu 19 weken..en hij is heel aanhankelijk.
hij merkt dat er iets aankomt.
maar zodra de kleine er dalijk is dan betrek ik hem overal bij...
hij was tenslotte eerder.
als ik dat niet ga doen word hij vals en gaat ie bijten.

suc6

Wij hebben drie katten. Het babykamertje moet nog opgeknapt worden, maar we hebben ze meteen aangeleerd dat die kamer verboden terrein voor ze is en daar waren ze snel aan gewend! Verder hebben wij als tip gekregen om de katten uit de buurt van de box te houden: voordat de baby geboren is de box alvast beneden neerzetten met ballonnen erin. Als ze er dan een paar keer inspringen en gelijk een knal te horen krijgen komen ze echt niet meer in de buurt!  Maar ik denk dat het inderdaad ook heel erg belangrijk is dat je je huisdieren bij het kindje betrekt. Je ziet weleens dat mensen er in een keer heel overdreven op gaan reageren als zo'n beestje in de buurt van de baby komt. Je werkt het dan zelf een beetje in de hand als je huisdier dan op een gegeven moment vals wordt, nietwaar? Ik kom uit een gezin waar we altijd grote honden hebben gehad en dat is altijd goed gegaan!

Groetjes,Lin76

Terug
Bovenaan