Huisdieren

Wat ik me afvraag... zie ik nou spoken of gedraagt m'n kat zich echt anders nu ik zwanger ben. Ze zeggen dat voornamelijk honden en katten een zwangerschap kunnen aanvoelen, dus zal het wel of niet waar zijn? Mijn kat ging al steeds op schoot liggen (een echt schootkatje) maar eind december lag ze dan met haar koppie steeds op m'n onderbuik. Heel lief. Foto's van gemaakt omdat ze nooit eerder zo lag, en 30 dec kwamen we erachter dat ik zwanger ben. Nu doet ze dat nog steeds, als ik op de bank lig komt ze heel voorzichtig op mijn buik liggen en gaat dan ook liggen slapen. Alsof ze de baby wil beschermen zou ik bijna zeggen. Ze lijkt gewoon heel anders met me om te gaan nu. Zijn er nog meer dames die iets merken aan hun kat/hond (als je die hebt)?

hoi hoi
wij hebben 3 katten en vooral het vrouwtje is qua gedrag veranderd veel aanhankelijker naar mij toe en net als bij butterfly komt ook zij voorzichtig op me buik liggen met der kopje op mijn onderbuik. verder is het mannetje wat ik heb bijna niet meer thuis:S komt alleen om te eten en drinken en weg issie en dan de jongste een vrouwtje die let nergens op die is nog zo jong die springt met het grootste gemak op me buik.

wij hebben een hond van 7 maanden, is zelf dus ook nog niet zo oud maar hij merkt het wel heel goed.. is bij mij nu over het algemeen veel rustiger en veel meer knuffelen en kusjes geven..

Wij hebben vrienden die een hond en een kat hebben.
Als ik daar eerder kwam zeiden de dieren mij even gedag en meer niet.
Op een gegeven moment was de hond niet bij me weg te slaan en de kat lag steeds op mijn schoot met ook idd het koppie op mijn buik.
Dus ze voelen het zeker aan..... hahha

Bij me vorige zwangerschappen hadden ik een hond een dogo canario maar die hond was ook heel beschermd naar mij toe, toen eenmaal de baby geboren was was ie helemaal vel op mensen die bij de baby kwamen haha..

Denk dat dieren dus toch een beetje van het 'speelse' af moeten zijn willen ze het goed aan kunnen voelen dus. Maar wel leuk om te zien hoe ze er dan mee omgaan, en ook dat het niet alleen bij mij is. Maar die kattenbak hoeven we niet meer schoon te maken inderdaad, is m'n vriend minder blij mee want dat deed ik altijd... maar ik ben blij dat ik er voorlopig van af ben haha!

Terug
Bovenaan