Huisdieren

wij hebben een jonge poes van 4 mnd maar daar merk je niet zoveel aan, die is zo druk en brutaal gister voor het eerst naar buiten geweest zo lief en komt gelukkig zelf steeds weer binnen.

Ik wordt wel erg misselijk van die kattenbakgeur pfff..
maar hoef hem gelukkig zelf niet te verschonen ;-)

Wat grappig dat er dus meer ervaren dat de katten toch al iets merken. Bij ons net zo. We hebben twee vrouwtjes een van 5 en een van vier. Ze liggen veel meer bij en op mij dan voor heen. En een er van kwam vroeger nooit opschoot eigenlijk en nu ligt ze steeds bij mijn man. En 's nachts bij mijn voet einde op de dekens. Vind het wel schattig.

Het is me wel opgevallen dat de twee poezen de laatste weken veel meer aandacht van me willen. De hele tijd heel klagend miauwen. Best dwingend.

Over eentje maak ik me wel een beetje zorgen als het kindje er is. Ze is bij haar vorige thuis weggedaan omdat ze niet met de kinderen om kon gaan. Inmiddels alweer 8 jaar geleden. Maar ons kindje zal wel af en toe een uithaal krijgen van haar.

@ Butterfly, ja heerlijk he. Ik deed 't ook altijd en nu moet hij het al een paar weken doen, lig constant in een deuk, mannen kunnen zulke aanstellers zijn, ben benieuwd hoe dat straks gaat met poepluiers haha!

Mijn ex had 2 kinderen uit zijn vorige relatie, we hebben samen toen onze poes gekocht (Sissy, en ze doet haar naam ook echt eer aan). Ze kon met zijn kinderen (toen 4 en 1) niet overweg, maar ik heb de hoop dat ze wel met onze kleine overweg kan omdat ze vanaf de geboorte de kleine al zal meemaken. Hoop het in ieder geval, want het zal me heel veel pijn doen om haar weg te moeten doen.

Mijn vriend doet het trouwens wel goed met de kattenbak, gelukkig haha. Vaak ruik ik de poep eerder dan m'n vriend, dus als het aan mij ligt houden we de taakverdeling lekker zo haha.

Ja ik hoop ook dat de katten goed met het kindje overweg kunnen, anders moeten ze weg :( Dat wordt janken.

Enne, die taalverdeling zo is idd geweldig haha, ik ruik, hij maakt schoon :)

Terug
Bovenaan