Huisdieren

HoiHoiii

Grappig om te lezen over alle huisdieren in het topic Box ;-) !!
Dat wordt bij ons ook nog wat ! Heb een hond van anderhalf en die is super aanhankelijk bij mij. Ik ben zo benieuwd hoe dat zal gaan met die kleine... Zal wel zijn beschermengel worden, zodat visite de kans niet krijgen om de kleine vast te houden haha :p zo stel ik me het voor haha

Verder is hij altijd helemaal gek op knuffels................ als hij er een heeft, dan is hij binnen 5 minuten aan flarden gescheurd... alle vulling eruit !!
Nu komt hij vaak op de kinderkamer en is helemaal enthousiast als hij alle speeltjes ed ziet... helemaal door het dolle ;) Maar hij pikt ze nog niet, dus volgens mij weet hij wel goed dat dat niet mag !!
Ik denk wel dat het nog een hele klus gaat worden om dat goed af te leren !!!!!!! En ook dat de kleine niet aan de botjes van de hond komt hahaha want die bewaakt hij altijd met zijn leven !!!

Vind dat wel heel erg spannend, maar ja het zal vast wel goed komen.. Meteen heel duidelijk zijn denk ik ! Mijn andere hond van bijna 10 (woont bij mijn ouders) die zal het denk ik geweldig vinden. Hij reageert ook heel anders naar mij sinds ik zwanger ben.. heel knuffelig en lief ;)

Merken jullie aan jullie dieren dat ze weten wat er gaat komen of merk je geen verschil!? Mijn kleine hond ligt heel vaak op mijn buik.. en die ander is dus ook heel anders gaan reageren.

Grappig om te zien ;) Die beesten hebben volgens mij allang contact met de baby ;)

Liefs, Marit

Leuk dat je het ook zo merkt....
Ik heb dan geen hond in huis, maar wel een kat.... En hij is ook erg aanhankelijk geworden bij mij... Het is de kat van mijn vriend. Zelfs mijn vriend is af en toe jaloers....
Maar die kat lag in het begin van de zwangerschap vaak op mijn buik en nu ligt ie er tegenaan, alsof hij weet dat er een kindje in zit, waar hij voorzichtig mee moet doen....
Die kat houd me ook continue in de gaten, en reageerd als ik pijn in mijn buik of rug heb, dan kijkt ie heel afwachtend of het al zo ver is.... Zo lief....
Ben benieuwd hoe het straks zal gaan...
Geef die jonge hond van je straks als de baby er is net zoveel aandacht! Anders maakt ie uit jaloezie alles kapot wat van de baby is. Let daar op!
Liefs
Frederique

Hoi,
Ik heb hier thuis twee katten rond lopen. En ik heb ook het idee dat ze weten wat er aan de hand is. Mijn oudste kat was eerst niet erg hangerig (lag liever op de eettafel :S) En nu is het elke avond zeuren om op schoot te mogen liggen met zijn pootjes over mijn buik heen. Dit doen ze eigenlijk al vanaf het begin. Heel grappig.
Ik heb ergens gelezen dat katten het hartslagje van je kindje kunnen horen. Dus misschien dat het daar door komt.

Leuk huisdieren!
@ lieloe denk dat je inderdaad gewoon heel duidelijk naar je hondje moet zijn en volgens mij komt het dan helemaal goed. Kraamzorg zal daar ook vast bij helpen!

Groetjes,

Ik merkte aan mijn hond dat ik zwanger was. Hij was zo wakend over mij. Nu is het echt mijn knuffel. Ligt altijd bij mijn voeten enz.
En mijn katten (dames) hebben zelfs ruzie wie er bij het vrouwtje mag liggen. De oudste wijkt geen moment van mijn zij, zo lief!!!!
Ben benieuwd hoe het straks gaat als de baby er is met mijn hond. Hij vind de andere jongens geweldig dus kinderen is hij gewend.
Ga hem ook zeker niet minder aandacht geven als de baby er is. En wil ook niet dat de visite dat gaan doen. We hebben huisdieren en al komt er een kindje bij, we hebben ook huisdieren die we als kinderen beschouwen en dat mag niet zomaar gaan veranderen!

Liefs,

Hier 2 kittens van bijna een jaar en een pup van 5 maanden nu, alles reageerd meer op de zwanerschap. alle 3 zijn ze niet weg te slaan bij me.
Als ik zit op de bank of bed liggen de katten bij me en als de hond maar denkt dat ik pijn heb komt ze naar me toe en kijkt ze me zielig aan. of haalt mijn vriend erbij van kom kijken hahaha.

verder slaapt de pup smiddags in haar bench met mij mee. verder weet ze dat ze mag en kan spelen met mij maar niet zo wild als ze met me vriend doet.

ik heb gevraagd hoe ik de hond erbij kan betrekken en dat was als tips, laat de kleine bij thuis komst gelijk aan de hond ruiken. en leg bbay speelgoed op de grond dat ze weet dat dat speelgoed niet van haar is en dat laat ze dus ook liggen net als het kattenspeeloed

Wat leuk om te lezen dat het bij jullie ook zo is !!! Wat bijzonder he dat die dieren het allemaal weten !? Echt heel apart ;)

Ik zal ook zeker niet minderen met mijn aandacht voor de hond.. Wanneer er visite is, zit hij meesta in zijn bench omdat hij altijd hyper wordt.. dus dat zal straks ook gewoon zo zijn. Hij blijft altijd springen en zeuren als er bezoek komt ;) het is een kleine hond dus rent overal overheen haha dus ook over het bezoek ;)
Maar hij mag straks ook gewoon lekker mee doen met de kleine hoor, zal vast zijn weg wel vinden denk ik ;)

die van mij is dan een lomperdje denk want het lijkt wel of die niks merkt. hoewel het echt een schatje is. en altijd bij mij zit. @lieloe die van mij i het zelfde hoor! zit ook regelmatig in de bench. is die van jou nog ook jong? die van mij nu 14 maanden.ze zeggen wel dat je op moet letten hoe lief je hond ook altijd is. en niet samen laten als je er niet bent etc. en je hond overal bij betrekken

@ mama van lot, mijn hond is van het weekend 1 en ook erg lief. Maar toch hou ik hem goed in de gaten als de baby er is. Het blijft een beest en kan altijd jaloers gaan worden. Hij is ook nog klein en voor hem is het toch gewoon wennen. Nieuwe bewoner in huis, vreemde mensen over de vloer.

Terug
Bovenaan