huishoudelijk werk

A

Anoniem

Guest
Ik ben net klaar met mijn strijkgoed, bah wat heb ik daar toch een hekel aan.
Ik had het een beetje laten oplopen met als gevolg dat ik nu een uur bezig ben geweest met strijken

wat vinden jullie het vervelendste klusje om te doen??

Liefs sandra

Ik heb qua strijken betreft heel veel mazzel. M'n schoonmoeder neemt de strijkwas iedere week mee en dan komt alles netjes gestreken terug. Dus ik mag absoluut niet klagen.
Ik heb zelf een hekel aan het poetsen van de badkamer. Het kost veel tijd en je hebt zo kort eer van je werk.

Groetjes,
mama van Tijs

Strijken!!! met stip op nummer 1.
Ook omdat ook ik alles laat liggen en dan uiteindelijk uren bezig ben om de berg weg te krijgen. Dit was afgelopen zondag zo en als ik zo kijk mag ik wel weer aan de slag.
Maar ik heb net 3 dagen gewerkt en het is heerlijk weer dus...de berg zal nog wel wat gaan groeien.
Ik moet eerlijk zeggen dat ons huis niet het schoonste en opgeruimste is maar ja 2 kids een hond en werken, je kan niet alles hebben. En alle tijd die ik heb besteden aan het huishouden is niet mijn ding anders zou ik nu hier ook niet schrijven hihihihi...
Ik neem me ook steeds voor om het allemaal anders te doen maar het komt er niet echt van.

groetjes Daniëlle en nu gaan genieten van het lekkere weertje hé!!!

ook de badkamer, bah! komt ook bij dat we nog de oorspronkelijk badkamer hebben die dus nodig aan vervanging toe is (maar misschien willen we verhuizen dus gaan we dat nog niet doen), en dan denk ik helemaal waar doe ik het  voor

bij ons kan het ook een stuk netter, maar ik heb altijd meer eer van mijn werk als het viezig is (ben geen smeerpoets hoor!)

groetjes Jenneke mv Ivar

oven schoonmaken
kan er nooit goed bij en die middeltjes krijg
ik het zo benauwd van dus ouderwets boenwerk
en heb altijd het idee dat niet echt schoon wordt
verder heb ik er niet zoveel moeite met het huishouden

groetjes
Bianca mv Lorenzo

ik heb een hekel aan de badkamer (maarja moet toch weer iedere week gebeuren he hihi

Strijken en opvouwen vind ik juist wel rustgevend... maar je moet het idd wel bijhouden. Ik doe de overhemden en blouses direct uit de machine als ze nog vochtig zijn, dat gaat het makkelijkst.

Verder lijkt het altijd of ik achter de feiten aan loop. Er liggen naast de standaard dingen nog zo veel klussen, gek wordt je er van! Ik heb een hekel aan stofzuigen, mn de trap! Helaas moet dat wel het vaakst gebeuren...

Ik vind huishouden heus niet erg maar wel zonde van mijn tijd!!!

Hiya mommas,

Heb een reuze hekel aan alles qua huishouden. Ik strijk nooit. (nou ja tenzij ik ergens heen moet waar je d'r heel netjes uit hoort te zien) maar heb wel een wasmaschine met een "wrinkle release" stand erop en daar gooi je je schone droge gekreukelde kleding in en die komt er dan kreukelloos uit haha ideaal voor "domestically challenged" zoals ik. Ook heb ik (haha ik zet me vast schrap voor jullie reacties...) een keer in de 2 weken drie dames die hier de boel schoon houden. De grote dingen zoals ramen lappen, badkamer schrobben, houten vloer boenen hoef ik dus vrijwel nooit te doen. Ik doe uiteraard tussendoor wel het nodige.Ik weet het, ben verwend. Ik heb een excuus hoor! 2 jaar terug ben ik geopereerd aan een dubbele hernia en ik kon toen letterlijk helemaal niks, niet eens zelf naar de wc. (voor de operatie bedoel ik, daarna kon ik zowat het ziekenhuis uit huppelen) En toen hebben we dus onze dames aangenomen in huis. En tja je raakt er zo aan gewend, en het is ook helemaal niet duur....dat ik dacht, ach waarom ook niet mezelf verwennen. We moeten al genoeg dingen in het leven waar we niet altijd evenveel plezier in hebben, dus een ding minder is altijd mooi meegenomen.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan