Hiya mommas,
Heb een reuze hekel aan alles qua huishouden. Ik strijk nooit. (nou ja tenzij ik ergens heen moet waar je d'r heel netjes uit hoort te zien) maar heb wel een wasmaschine met een "wrinkle release" stand erop en daar gooi je je schone droge gekreukelde kleding in en die komt er dan kreukelloos uit haha ideaal voor "domestically challenged" zoals ik. Ook heb ik (haha ik zet me vast schrap voor jullie reacties...) een keer in de 2 weken drie dames die hier de boel schoon houden. De grote dingen zoals ramen lappen, badkamer schrobben, houten vloer boenen hoef ik dus vrijwel nooit te doen. Ik doe uiteraard tussendoor wel het nodige.Ik weet het, ben verwend. Ik heb een excuus hoor! 2 jaar terug ben ik geopereerd aan een dubbele hernia en ik kon toen letterlijk helemaal niks, niet eens zelf naar de wc. (voor de operatie bedoel ik, daarna kon ik zowat het ziekenhuis uit huppelen) En toen hebben we dus onze dames aangenomen in huis. En tja je raakt er zo aan gewend, en het is ook helemaal niet duur....dat ik dacht, ach waarom ook niet mezelf verwennen. We moeten al genoeg dingen in het leven waar we niet altijd evenveel plezier in hebben, dus een ding minder is altijd mooi meegenomen.
Ajuus, ilja