Halloa,
Hier nog en verwend nest hoor.... Wij hebben 1x per week een hulp, ze komt 3 uur en gaat dan als een tornado door het huis...... Zóóó lekker thuiskomen als zij is geweest. Verder komt 1x per maand de glazenwasser voor de ramen buiten.
Blijft over: wassen, strijken (doe ik bijna nooit, mijn man strijkt jn eigen overhemden heel geemancipeerd), vouwen, vaatwasser in- en uitruimen, koken, boodschappen doen en de boel een beetje bijhouden en dat vind ik eigenlijk al druk genoeg (erg he). Ik geniet dus erg van de hulp, het huishouden is niet zo aan mij besteed vrees ik. Al ben ik nu de kinderen op bed liggen, wel alweer 1,5 uur bezig met de bijkeuken weer leefbaar maken (ik heb de neiging om alles in een kast te zetten en zolang de deur dichtkan het wel prima te vinden... Maar nu stond de vingerverf en de klei van Gijs naast de voorraad potjes van Sophie, in de buurt van de voorraad droogg- en theedoeken en het pleepapier zo ongeveer in het wasmiddel, dus ik dacht kom, dat pak ik maar eens aan).
Dat is nu klaar, dus ik ga Gijs maar wakker maken n dan kunnen we weer lekker naar buiten. En de vaatwasser uitruimen moet ook nog, maar dat komt straks wel, moet zo af en toe ook even hier reageren toch...
Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie