huizen dillema

hey,

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar heb even voor je gegoogled..

misschien heb je er wat aan:

stralingmeten.nl
http://www.ohm-electrocare.nl.

je kan altijd eens bellen voor wat informatie?

Ik hoop dat het allemaal wel meevalt en dat je echt je droomhuis hebt gevonden!

Hoi,

Het was geen collega maar een klant. Mijn man is daar thuis geweest. Hij spreekt deze man echter niet op regelmatige basis. Ik zal eens vragen hoe de relatie is en of hij hem eens kan bellen voor je. Ik weet alleen niet of dat zomaar kan in die handel (mijn man is private banker).

Ik ga mijn best voor je doen! Het was namelijk een exact gelijk verhaal.

gr.Ing

Nou daar ben ik alweer! Mijn man wil die klant wel even bellen voor je. Hij doet het direct morgen en zal vragen bij welke organisatie hij die meting heeft laten doen. Morgenavond weet je meer (als de klant in kwestie te bereiken is) is dat snel genoeg?

gr.Ing

HOI,

Stel je voor je gaat er wonen en je krijgt last van allerlei kwalen of er wordt iemand ziek...dan denk ik dat je het heel snel daarop gaat steken. Dus ik vind zo n meting een heel goed idee. Dan weet je pas echt of er sprake is van gevaarlijke straling. Als de meting erg veel straling aangeeft zou ik er niet gaan wonen, want dan is het toch je droomhuis niet, ook al lijkt het nog zo perfect.

Succes!
Groetjes Babybelle

Hoi Inge,

Dat zal geweldig zijn!
Ik heb er gewoon slecht van geslapen.
Het huis is zo mooi.
Maar goed...
ik hoop snel iets van jullie te horen.
Ik ben bang dat iemand anders ons anders voor is met bieden. tot snel en alvast bedankt!

Nou meis, ik heb helaas nog geen nieuws voor je. Manlief zou bellen en dat doet ie dan normaal gesproken ook echt ware het niet dat hij vannacht is begonnen met overgeven om niet meer te stoppen. Kortom die ligt met 40 graden koorts op bed. Hij wil de klant morgen wel vanuit huis bellen maar hij was nu echt te beroerd om te praten.
Heb je nog wat aan die links gehad over die metingen die hier werden geplaatst?
Als ik meer weet hoor je het!

gr.Ing

Terug
Bovenaan