hulp/advies nodig

Inderdaad,wat Jolanda zegt,cola en het beste is om dat te combineren met van die zoute stokjes.
Weet je wel,van die bruine dingen?Ik weet niet hoe ze heten...
Mijn neefje kreeg dit advies tijdens een vakantie spanje,hij was er zo vanaf!
Verder zou ik toch niet te lang wachten met naar de ha gaan hoor.
Ik kan me zo goed voorstellen dat je je ongerust maakt.
En dat je je rot voelt als je naar huis belt met een huilende Chris op de achtergrond is niet meer dan normaal hoor!
Ik heb dat al als  mijn mannetje niet ziek is.
Heel veel beterschap!
Liefs Tanja.

shit...wij drinken dus alleen maar sapjes...geen cola...
Morgen maar even halen en ook roosvicee stop..
Ik kijk het morgen nog even aan...en als het dan niet stopt ga ik dinsdag toch terug naar de huisarts.
Nu ga ik kijken of hij naar bed wil..ik zit dus gewoon DORA te kijken hier..hihi

De beste tip ooit gegeven door een legerarts aan me: Als je last krijgt van je darmen in de tropen op ergens ter wereld, echte coca-cola drinken! Daar zit zoveel rommel in dat het accuut alles dood in je darmen wat er niet hoort, en spoelt dus gelijk alles goed weg.... Ik kan overal ter wereld inderdaad "' van de straat " eten, als iets me niet goed valt of ik twijfel, spoel ik het na met echte cola, hahaha! Nooit ergens last van gehad!
Is altijd de moeite waard dus, en voor mij een gouden tip geweest! Succes met t vogeltje!

Kus, Marieke

Ja, klopt, coca cola de echte dus.....deze bevat vlgs mn schoonmoeder "het" stofje...en dan zoals Yorick eens zei, mespuntje zout en een suikerklontje...ff laten staan en hupsakee...drinken maar...

voor de rest sportdrankjes, ik geef altijd aquarius of extran en ORS .....

Meis.....ik hoop echt dat je kleine man snel weer beter is hoor....maar goed dat hij zow niet zichzelf is zeg maar....dat kan natuurlijk ook niet anders, toen ik zo de buikgriep had wist ik ook niet wat ik wou en moest doen....dan weer liggen dan weer staan, zitten enz....

Zal echt duimen voor beterschap

Liefs Denise

hoi hoi

he jakkie wat vervelend als hij zich zo ziek voelt...beterschap ermee....

wbt de cola die heb ik idd ook al vaker gehoord en hoorde zelf dat cola voorheen alleen als medicijn op de markt was en later als frisdrank pas kwam....

sterkte ermee

liefs tobi

Even een update

eerst bedankt voor alle reacties...ik heb mij best zorgen gemaakt over de hoeveelheid diarree die Chris produceerde..

Gisteren weer bij de dokter geweest, want hij had 's morgens zomaar opeens weer gespuugd...we moeten het tot donderdag aankijken en anders terug.
Alles zag er nog wel goed uit (zijn vochthuishouding zeg maar)

En hieperdepiep hoera....vanmorgen een plakaat poep in zijn luier!
Wat kan je soms toch blij zijn met een simpele drol!

Dus ik hoop dat de omslag er is

Ps...de cola en roosvicee stop...weigerde hij in alle talen..dus Papa zit nu aan de cola en de rest bewaren we nog maar even!

Dank voor het medeleven en hopelijk nu geen nieuws meer!

groetjes Pascal

Terug
Bovenaan