hulp bij banner/ticker

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik probeer een banner/ticker aan te maken. En dit heb al via meerdere sites geprobeerd. Het lukt mij alleen niet.
Er komen codes te voorschijn die je moet kopieren en plakken. En daar rijst het probleem. Het blijven codes. Ik krijg de banner niet te voorschijn. Het maakt niet uit welke ik probeer.
Ook als ik op de banner zelf ga staan en deze kopieer lukt het me niet. Ligt dit aan mijn computer? Ik probeer het nu op mijn werk, maar thuis lukte het mij ook niet.

wie weet raad?

Hoi,

ik weet niet welk programma je daarvoor gebruikt maar mij lukt het zowel via babybrabbel, borstvoeding.info/banners als via lilipy (weet de laatste niet uit mijn hoofd of hij goed is hoor). Ik kopieer ze met de rechtermuisknop en plak ze dan gewoon. Als je die van mij die ik hieronder plaats kopieert met je rechtermuisknop, kan je hem dan plakken? Probeer maar eens als je dat lukt wil ik er wel een voor je maken en kan je die ook zo plakken. Als ik opnieuw inlog zoek ik gewoon een stukje tekst waar ik wat heb gezet en dan kopieer en plak ik hem opnieuw.

Succes ermee en als ik je kan helpen laat je het maarweten.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

mij lukt het alleen via Babybrabbel.
Die site van Marloes... Daar lukt het mij ook niet bij
Dus mss is dit een goed topic om te proberen??

Groetjes Debby.

Probeer het nu thuis en nu lukt het wel. Ik snap er niets van, maar het is gelukt. Slaan jullie hem ergens op of maak je elke keer een nieuwe aan?

en bedankt he

Hai.

Ik heb er ook 1.

Debby, volgens mij zijn die van ons op dezelfde dag geboren. Kijken wie er iets ouder is

Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan