hulp bij banner/ticker

hallo, ik ben dus net ook een uur bezig geweest met die banner, en ik kom er nu achter dat als je hem hier op zet dat je eerst allemaal tekst krijgt maar als je hem plaats hier dan komt de banner ineens tevoorschijn!! ik ben ook maar een leek hoor. maar misschien heeft iemand anders er iets aan... succes
groetjes peetskie x

Hoi Peetsie,

bij mij plaatst ie het bericht gwn niet.
Jammer, maar helaas.
In ieder geval bedankt!!

Groetjes Debby.

Mij lukt het ook niet via borstvoeden pagina maar wel via babybrabbel. Maar ja ik ben dan ook een leek wat computers betreft
Gr Naomi

Dan ben ik ook een leek Naomi
Maar mijn vriend is dus wel handig met comp. en die weet het ook niet.
Dus Marloes, als je dit leest... Wil je ons ff helpen dan???

Welke link gebruik jij bij die site??

Groetjes Debby.

Nog 1x proberen, als je al die codes ziet en je klikt met je muis op die code wordt ie blauw en druk je op ctrl C. Ga je vervolgens hier terug naar je berichtje klikt op dat bergje en dan klik je met je muis dat je cursor op de goed plek staat (dus waar je de banner wilt)

dan doe je de knoppen ctrl v tegelijk indrukken (of in mijn geval bij de mac appeltje v) zie je dan niet die code verschijnen? Dus niet de banner maar de letters? Ik zie dat nl. wel en dan plaats ik het bericht en zie ik de banner.

Nou en als het niet lukt dan weet ik het ook niet meer hahaha, maar kan jou t schelen jij gaat lekker trouwen!!!! Hihihihi nogmaals van harte, doeiiiiiiiiiiiiii.

Sonja.

Terug
Bovenaan