Hulp bij deze namen gevraagd!

Wat vinden jullie?
Officieel is Ezra een jongensnaam.
Ik zou dus een jongen gerust Ezra noemen,
vind het een stoere naam.
Maaaaar mijn man vind het een meidennaan?
Hoe denken jullie daarover?

En als we een jongen Boaz noemen.
Welke meidennaam/ jongensnaam  past daar dan weer bij?

Moeilijk, moeilijk!

Hoi..

ook ik vind Ezra een meidennaam.. ik ken nl ook  2  meisjes die zo heten. Welliswaar Esra maar het komt op hetzelfde neer.

En Boaz?
Eigenlijk vind ik dat ook geen leuke naam dus daar kan ik niet op verzinnen wat er bij zou passen.
is dat een buitenlandse naam? want ik heb er eigenlijk nooit van gehoord

gr angela

Hallo

Mijn zoontje heeft een meisje in de klas dat Esra heet dat vind ik echt voor een meid en Ezra vind ik echt voor een jongen. Er zijn toch meer namen die voor beide geslachten gebruikt worden? Renee, Robin enz

hoi onze zoon heet jessie niet op zijn nederlands uitgesproken maar op zijn amerikaans zeg maar dat vonden wij een stoere naam voor een  jongen maar nu zie ik ook meisjes die zo heten en dat wist ik eerst niet maar bij ons zeiden de meeste die zijn naam hoorden oh wat stoer maar er heeft ook een gevraagd is het een meisje dan en dat komt dan doordat hij een meisje kon die zo heette .
Dus ik zou gewoon als jullie dat een stoere naam vinden gebruiken en er zijn wel meer namen geschikt zowel voor jongensj en meisjes.
Ikzelf heet dominique meestal zeggen ze leuke naam maar mij is ook wel eens de vraag gestelt is dat geen jongensnaam.
Ik zou zeggen als jullie die naam mooi vinden gewoon doen
 groetjes dominique

hoi hoi,

Ezra vind ik heel goed kunnen voor een jongen. Maar als je man het een meidennaam vindt zou ik toch maar gaan nadenken over een andere naam. Jullie moeten het natuurlijk allebei een leuke naam vinden. Heel veel succes met het vinden van een passende naam

groetjes Rossi46
34wk3 van twins

Terug
Bovenaan