Hulp bij scheren

Thankss voor alle reactiess en tips!! 
pfff vervelend inderdaad allemaal het is zo moeilijk om te achterhalen wat nu ineens mijn huid weigert te accepteren. ik scheer het liefst inderdaad aan het eind van het douchen, en gebruik scheergel. Misschien toch een olie gaan proberen of schuim.. even testen. Na het scheren doe ik ook geen strakke dingen meer aan, wellicht zorgt dat ook voor een onrustige huid, niet bij nagedacht. :) 
owja, en zal geen creme meer gebruiken na het scheren. Dat doe ik dus wel standaard :eek: 
En epileren? Hoe dan? Gewoon een pincet? Duurt dat niet extreem lang als je 1 voor 1 moet trekken :eek: :) 

[quote quote=10318856]
Thankss voor alle reactiess en tips!! pfff vervelend inderdaad allemaal het is zo moeilijk om te achterhalen wat nu ineens mijn huid weigert te accepteren. ik scheer het liefst inderdaad aan het eind van het douchen, en gebruik scheergel. Misschien toch een olie gaan proberen of schuim.. even testen. Na het scheren doe ik ook geen strakke dingen meer aan, wellicht zorgt dat ook voor een onrustige huid, niet bij nagedacht. ? owja, en zal geen creme meer gebruiken na het scheren. Dat doe ik dus wel standaard ? En epileren? Hoe dan? Gewoon een pincet? Duurt dat niet extreem lang als je 1 voor 1 moet trekken ? ?
[/quote]
Haha nee dat zou echt onbegonnen werk zijn, van Braun (misschien ook andere merken) heb je epileerapparaten. Maar vind het zelf echt niet ideaal, duurt nog best even om te doen, doet toch wel pijn, wordt minder glad (blijft wel langer glad). Maar sommige vriendinnen zweren erbij dus is echt persoonlijk. Daarna zien mijn benen er trouwens pas echt gehavend uit?
Weet niet of harsen mag maar anders is dat denk ik sneller en pijnlozer. 

Veel succes ?

Ik scheer met een ladyshave. Als ik een scheermes gebruik heb ik de rest van de dag en soms zelfs de volgende dag nog ontzettende zere en rode benen.
Misschien iets minder glad met een ladyshave, maar dat neem ik graag voor lief.

Terug
Bovenaan