A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Naast een dochter van 10 mnd hebben wij ook nog een zoon van 2 jr en 2 mnd. Hij is eigenlijk altijd al een slechte slaper
geweest. Eind vorig jaar ging het beter, maar na een niet zo slimme
actie van schoonvader konden we weer van voor af aan beginnen. Dwz 's
middags en 's avonds bij z'n bed zitten tot hij slaapt. 's middags is
dat vaak binnen 5 min, maar 's avonds duurt dat soms wel tot een uur.
Ook zegt hij steeds vaker 'jakker, jakker' wat zoveel betekent als 'wakker' Hij wil dan ook niet meer slapen.
Hij slaapt nu overdag een uurtje, en 's avonds van ongeveer 19.30 tot
5.30 a 6 uur. Dan wordt hij wakker en wil niet meer slapen.
Nu denk ik dat het probleem is dat hij zo weinig slaapt door
slaapgebrek. in december, toen het dus beter ging sliep hij 1,5 uur tussen de middag, met soms een uitschieter naar 3 uur slapen. En ook 's avonds sliep hij beter: ongeveer van 19.00 tot 7.00 a 7.15. Wie heeft voor mij de gouden tip? Wnat ik weet niet hoe ik de sleur van het slapen moet
doorbreken. Ook na zwemmen en peuterspeelzaal slaapt hij maar een
uurtje 's middags. En overstappen naar niet meer slapen overdag is dus volgens mij niet de oplossing.
Graag veel reacties!
Groet, Liesje
Naast een dochter van 10 mnd hebben wij ook nog een zoon van 2 jr en 2 mnd. Hij is eigenlijk altijd al een slechte slaper
geweest. Eind vorig jaar ging het beter, maar na een niet zo slimme
actie van schoonvader konden we weer van voor af aan beginnen. Dwz 's
middags en 's avonds bij z'n bed zitten tot hij slaapt. 's middags is
dat vaak binnen 5 min, maar 's avonds duurt dat soms wel tot een uur.
Ook zegt hij steeds vaker 'jakker, jakker' wat zoveel betekent als 'wakker' Hij wil dan ook niet meer slapen.
Hij slaapt nu overdag een uurtje, en 's avonds van ongeveer 19.30 tot
5.30 a 6 uur. Dan wordt hij wakker en wil niet meer slapen.
Nu denk ik dat het probleem is dat hij zo weinig slaapt door
slaapgebrek. in december, toen het dus beter ging sliep hij 1,5 uur tussen de middag, met soms een uitschieter naar 3 uur slapen. En ook 's avonds sliep hij beter: ongeveer van 19.00 tot 7.00 a 7.15. Wie heeft voor mij de gouden tip? Wnat ik weet niet hoe ik de sleur van het slapen moet
doorbreken. Ook na zwemmen en peuterspeelzaal slaapt hij maar een
uurtje 's middags. En overstappen naar niet meer slapen overdag is dus volgens mij niet de oplossing.
Graag veel reacties!
Groet, Liesje