hulp gevraagd bij slaapproblemen kind

Oja, big sis? 's avonds ongeveer een uur bezig zijn met je kind. Niet alleen ernaast zitten, maar continue drama. 's nachts ook gemiddeld 2,5 uur op dezelfde manier met hem bezig zijn, en dan 's morgens om 6 uur weer wakker?

Als ik dan overdag nog een vrolijk kind had, dan was het rot, maar soi. Maar nee, zo is het niet. Vanaf het moment dat hij wakker is, is het huilen om een scheet! En als je denkt dat dit pas een week zo is? Nee, dit gaat al ongeveer een half jaar zo. Het gaat wel eens beter, maar dat is zo weer over ook.

Sorry hoor, maar hoe is jou nacht dan? En heb je ook nog een ander kind ernaast, zodat je niet overdag even kan bijslapen??? Ik ben erg benieuwd.

Voor ik geloof Biasch en nog iemand, nee hij heeft echt meer slaap nodig. Zoals je hierboven misschien al las is het alleen maar de hele dag huilen.

Die melatonine die ik schreef stel ik voorlopig nog even uit. Ik las op internet nl een aantal dingen waardoor ik toch eerst al het andere echt geprobeerd wil hebben. Masseren is trouwens ook nog een goede tip, die kreeg ik vanmorgen op de markt toen ik 'slaapthee' ging halen.

En je raad het nooit, hij is vanmiddag en vanavond zo lief gaan slapen, zonder enig 'medicijn'. Misschien wel omdat we heel de dag heerlijk buiten zijn geweest.
Vanmorgen lopend naar de markt (ongeveer 1,5 uur buiten geweest). En vanmiddag heerlijk in de tuin bezig geweest. Morgen maar weer eens proberen.

Bedankt voor de meeste reacties,

Groet, Liesje

Terug
Bovenaan