Hulp gezocht bij namen keuze!

Gefeliciteerd!
Feline is mijn favoriet. Die wilde ik zelf ook maar mijn man niet. Zo jammer!
Annemijn vind ik wat tuttig. Ennuh Jolein... hoevaak moet ze haar naam spellen of schrijven mensen het toch met de ij?! Wil je dat écht je kleine aan doen de rest van haar leven?!
Haha nee hoor, ik vind t leuk en gedurfd dat je het hier op zet!
Ik als leerkracht heb de namen toevallig allemaal voorbij zien komen: Annemijn en Jolein echt pittige, eigengereide meiden en Feline (meerderen) heel lieflijk en sociaal!
Liefz!
 
Persoonlijk vind ik Feline het mooiste. Een klassieke lieve naam. Bij Annemijn klinkt mij een beetje ouderwets/lichtelijk ‘kan’. Maar het is allemaal zo persoonlijk hè?! Kies waar je het beste gevoel bij hebt. Succes!
 
Ik vind Annemijn wel het leukste!
Persoonlijk vind ik Feline inderdaad veel voorkomen en Jolein vind ik gewoon niet zo lekker klinken, dan vind ik Jolien leuker.
Onze dochter heet Rosalie en sommige mensen vinden dat ouderwets. Maar echt 9 van de 10 mensen vind het juist leuk dat ze een gewone nette, vaak wordt ook gezegd authentieke, naam heeft.
Maar wat iedereen ook zegt, het is zo persoonlijk! Gewoon goed luisteren naar wat jullie zelf het mooiste vinden!
En als tip als je echt twijfelt!
Gooi een muntje op. Kop bijvoorbeeld Jolein en munt Annemijn. Als je het muntje opgooit ga je onbewust al hopen of hij op kop of munt komt en zo weet je dus watt je van binnen uit het liefste wilt ?
 
Jolein vind ik het leukste, lekker pittige naam. Feline komt me wat te vaak voor en bij Annemijn hoor ik gelijk voor me dat mensen deze naam heel zeurderig zeggen.
 
Terug
Bovenaan