<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik vraag normaal niet zo snel hulp aan anderen, maar zit echt met mijn handen in het haar. Mijn vriend en ik hebben pas een huis gekocht. De verkoop is nog niet helemaal rond, de compromis is getekend. We zouden na de verhuis in februari stoppen met de pil, maar blijkbaar ben ik al zwanger, 8 weken nu. Mijn vriend weet het nog niet. Ik durf het hem niet te vertellen. De laatste weken gaat het heel slecht tussen ons. Hij drinkt ongelooflijk veel en wordt dan, vooral verbaal, maar soms ook fysiek agressief. Hij komt niet overeen met mijn kat en heeft op kerstavond gedreigd haar te vermoorden omdat ze hem gekrabt had. Mijn kat is heel bang van hem als hij dronken is. Nu zegt hij weer dat de koop van het huis niet doorgaat als mijn kat niet weg gaat en als ik niet evenveel inbreng, wat ik echt niet kan. Ik wil heel graag dat gezinnetje, maar ben bang dat ik dat niet ga krijgen. De huur van mijn appartement is opgezegd. Als mijn vriend beslist de relatie stop te zetten, sta ik op straat. Ik wou hem volgend weekend vertellen over mijn zwangerschap, maar durf bijna niet. Kan iemand me helpen? Moet ik het hem vertellen? Moet ik de koop gewoon laten doorgaan en zien hoe het gaat? Wat met de schulden als de koop niet doorgaat?</p>