Hulp gezocht

Wat een ontzettend nare situatie!

Ik sluit mij aan bij wat hier boven ook al gezegd is. 

Ik snap dat je je gezinnetje wil, maar bedenk voor jezelf of je een gezin met HEM wilt. Iemand die zegt een kat te gaan vermoorden is, sorry hoor, een psychopaat. Als hij nu al zo agressief doet en hij ziet zelf het probleem niet in gaat dit echt niet beter worden. En een kind grootbrengen met zo'n thuis situatie is ook niet goed. Ruzies binnen een relatie zijn er altijd wel, maar als hij verbaal agressief doet is dit echt al een stap te ver. Maar dat hij ook nog een fysiek agressief doet, meid ik zou zeggen, stap NU uit deze relatie nu het nog kan! Kijk, nu kan je nog makkelijk bij hem weg, er is niks wat je aan hem bindt. Jullie hebben dit huis nog niet samen en ook al ben je zwanger van hem, er zijn nog geen kinderen in het spel.Als jullie nu het koopcontract afblazen hangt hier misschien wel iets van een boete oid aan, maar dit is sowieso minder als wanneer je straks eventueel met de schuld van het huis zit. Mocht de koop van het huis door gaan en jullie gaan dan alsnog uit elkaar zit je veel dieper in de schulden. Met deze situatie snap ik dat je het eng vindt om hem te vertellen dat je zwanger bent, maar wacht hier alsjeblieft niet te lang mee! Je bent al 2 maanden zwanger, van de 9 die er zijn. Vergeet dit niet. 

Heel veel sterkte en succes. Ik hoop voor je dat je er uit komt. Denk aan jezelf en aan de kleine in je buik.  

Terug
Bovenaan