hulp in huishouding...?

Hoihoi,
Hier het vehaal van de andere partij(haha).
Ik ben dus zelf 3 dagdelen aan het werk als huishoudelijke hulp.
Twee van de drie gezinnen waar ik werk,hebben mij in dienst voor pure luxe.
Ze zijn alleenstaand en hebben een drukke goede baan,en hebben dus geen zin om na een volledige werkweek nog te gaan poetsen.
De buurvrouw(één van de werkgevers dus)zegt altijd dat het zó heerlijk is dat ze zich om het huis geen zorgen meer hoeft te maken,schoon is schoon!
Als je het kunt permitteren zou ik het zeker doen,lekker toch?
Nu heb ik zelf absoluut geen hekel aan het huishouden,ben een enorme schoonmaak-freak,maar als je er wel een hekel aan hebt,zou ik het lekker uitbesteden!
Groetjes Tanja.

nou had niet gedacht dat er nog best wel wat van jullie   hulp hebben.
Het is niet dat we het niet redden en ik houdt het ook goed bij en manlief helpt ook veel,het lijkt me gewoon heerlijk.sowieso voor de extra dingen,daar kom ik moeilijk aan toe.
Ik probeer het ons al zo makkelijk mogelijk te maken,voor de ramen buiten komt bijvoorbeeld reglmatig de glazenwasser langs.die gaat hier door de hele buurt lekker toch.en ik kan me voorstellen als er evt nog een kindje bij zal komen en ik kan dan nog niet van mijn baas minder als drie dagen werken ik het toch wel een uitkomst zou vinden.
vooralsnog twijvel ik want het is toch wel een aardig centje wat het kost.
stel drie uur in de week is algauw 130 euro in de maand..pfffff
Gisteren heb ik mijn moeder naar haar mening gevraagd over mijn tante,zij zei dat ik het zelf moest weten maar dat ze het afraade.mijn tante is nog steeds erg onstabiele n zwaar op de hand na het overlijden van mijn oom.ik denk dat ik het beter dan ook niet door haar kan laten doen.
mijn moeder boodt aan om een keer in de maand te komen helpen met de grote dingen.ze had dit al eerder willen aangeven(maar ja situatie met mijn broer enzo)
Dit lijkt me wel prettig,wie weet toch nog voorin de toekomst...dat lijkt me toch wel wat.groetjes piewie,mv Mila

pffff graag!

Dus weet iemand nog een persoon onder in de prov groningen.
Ik zoek nog iemand, mijn vriendin maakte schoon hierzo,   maar die
is ff uitgeschakeld (geestelijke klachten, bordeliner)
Dus moet nu alles zelf doen, en in combi met de zaak, gebeurd er dus niet
veel.........ben vanavond tot 22.00 uur bezig geweest.

gr diana

We hebben het er wel eens over gehad en het zou echt wel iets voor ons zijn, zo'n megasuperpoetsvrouw! (interieurverzorgster).
Maar eigenlijk is het ook weer echt luxe: Alleen op de woensdag en donderdag zijn we allebei aant werk, de rest van de week is hubbie of ik thuis. Tuurlijk blijven er wel eens zaken liggen en kunnen de ramen boven ook wel weer eens gewassen worden, maar ons boeit dat veel minder. De belangrijkste zaken als badkamer, vloer, keuken  en slaapkamers zijn gewoon schoon en dat houden we ook zo, de rest doen we eens in de zoveel tijd een hele dag (voorjaars-schoonmaakdag!)

Geloof dat we zo'n dag maar weer eens gaan plannen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan