hulp met meisjesnamen, jullie mening graag....

A

Anoniem

Guest
Ha Meiden,

Mijn man en ik komen er samen maar niet uit (qua meisjesnamen dan, qua jongensnamen zitten we op 1 lijn).

Ik ben nu 32 2/7 wk zwanger en het word echt wel tijd om eens definitief een naam te kiezen. Dus nu hebben we 3 uiteindelijk 3 meisjesnamen gevonden:

Levi (vind mijn man super voor zowel een jongen als een meisje)
Lisa
of
Julia

Welke vinden jullie het leukst??
Help!!!!!!

Liefs R.

ik vind levi wel leuk lekker appart helemaal voor een meisje!!

sucses met de namen verder

liefs cora

Ik vind Levi echt een jongensnaam. Uit de andere 2 zou ik niet direct kunnen kiezen.
Lastig hè, die namen! Ik ben nu ruim 35 wkn. zwanger en wij hebben de namen ook pas sinds een week definitief.

Francien

hoi

Ik ken een jongen die levi heet dus die valt voor mij af maar vind lisa ook wel stoer,gr wendy 31,5wk

Hoi hoi,

Levi hoor je idd meestal voor een jongetje en bovendien is deze naam ERRUG populair.. wel een leuke naam, maar je hoort het al zoveel.
Ik vind persoonlijk Lisa een hele leuke naam, lekker stoer!
Suc6 met jullie keuze!

Groetjes Marleen 32wkn + 5dgn

Ik vind persoonlijk Lisa helemaal geweldig. Alleen lijkt dit al te veel op de twee namen van de oudste dochters van mijn vriend. We zoeken wel iets wat erbij past, maar niet bijna hetzelfde is natuurlijk.
Maar anders zou ik voor Lisa gaan. Daarna vind ik Julia ook erg mooi, maar dat vind mijn vriend weer helemaal niets, haha.

Maar ook wij twijfelen nog over de namen! Nu bijna 35 weken zwanger dus moet wel eens komen nu! Jongensnaam zijn we uit...maar die meisjesnaam nu nog.
Mijn vriend wil graag de naam Sterre. Wat vinden jullie daarvan?
Verder vinden we Mila een leuke naam (alleen kennen we al iemand redelijk in de buurt die zo heet, zo lastig of we dan wel of niet voor die naam moeten gaan).
Hebben jullie nog andere suggesties in deze trant? Graag 2 lettergrepen. En beginnen met medeklinker eindigend op klinker. haha, wat een wensen he?!

Hej Nino,

Een vroegere vriendin van mij heeft net een dochtertje gekregen en heeft haar ;

Zola genoemd.

Misschien iets voor jullie? Heeft iets van Mila weg vind ik zelf.

Groetjes Renata.

Persoonlijk vind ik ook Levi een jongensnaam. Lisa vind ik een stoere naam en Julia weer een wat lieve naam. Tja, moeilijke keuze!!
Vond het kiezen van een naam voor ons zelf ook al zo moeilijk. Want ja, je geeft zo'n klein  hummeltje toch wel d'r/z'n hele leven deze naam mee.  Maar we zijn er uit!!! Het is toch  de naam geworden  die we al jaren in ons hoofd hebben.  
En  idd de tijd begint ook voor ons nu te dringen...nog maar een aantal weken!!!

Mams79  
33 wkn en 1dgn

Terug
Bovenaan