hulp met meisjesnamen, jullie mening graag....

Ik vind Levi wel leuk; helemaal voor een meid!
Op de tweede plaats staat voor mij Lisa: zo heet een nichtje van me en het is een heerlijk, lief, bijdehandje!

Succes met kiezen!
Liefs Nika

hoi hoi
persoonlijk zou ik gaan voor levi,ik vindt de andere namen niet zo.
moeilijk he die namen.
liefs sil

hoi Renata,

Ja, het valt niet mee hé? Zelf vind ik Levi ook meer een jongens naam maar weet natuurlijk niet hoe ze daar in zweden tegenaan kijken. Julia vindt ik errug leuk maar Liza vind ik net als wat de anderen zeggen iets stoerder.
Heel veel succes, jullie vinden vast iets moois!  
Wij zijn er nu nog maar net uit en wachten nu inspanning af wat het worden gaat!! Groetjes Dani

Levi is een bijbelse jongensnaam dus daar zou ik niet voor kiezen. En idd populair onder jongens momenteel dus misschien verwarrend voor de omgeving nu en later.

Lisa en Julia zijn populaire namen maar wel mooi. Wat je ook kan doen is gewoon wachten tot de kleine er is. Jullie kunnen dan even goed naar je kindje kijken en besluiten welke naam je bij de baby vind passen. Misschien kijk je naar je baby en vind je de naam Julia erg goed bij haar passen, of juist Lisa. Je hebt 3 dagen de tijd voordat je je kind definitief moet aangeven en van naam moet hebben voorzien dus ruim de tijd om na de geboorte nog je keuze te bepalen.

groet,
Jinny

Ik zou voor Lisa kiezen.

Zelf hadden wij (we hebben een zoontje gekregen namelijk) de namen Elena en Isabel.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoiii,

persoonlijk vind ik Levi een té populaire naam, niet mijn smaak.
Julia en Lisa zijn leuke korte frisse namen.
Voor een jongen hebben we Ayden als naar, voor een meisje Julia (als 2e naam).

Groetjes en sterkete met je keuze, lastig he?

Doeg!

Terug
Bovenaan