Hulp nodig

Hallo.

Heel goed altijd naar je gevoel luisteren.

Mijn dochter is 11 weken. Zijn krijgt 5 voedingen per dag en ze wil denk ik al naar 4 voedingen. Ook ik ben aan het puzzelen hoe ik dat moet doen. Ze houd het 4 en een half uur uit op 1 voeding. Ze komt om 08.00 smorgen en geef de laatste om 10 uur.

Suc6
 
he hallo

ik schrik mij een hoedje want als ik zie hoeveel jullie kids drinken 180cc enz. dan ben ik bang dat ik mijn dochter wel even wat meer moet geven. ze hebben hier ook niets over gezegt bij de cb.misschien komt het omdat mijn dochter van haar zelf al heel groot is en ze eet in etappes.ze is soms te moe om in een keer door tedrinken.ze is nu 10 weken en weegt 6,5 kilo en ze is 61,5 cm ze is dus niet klein haha.misschien moet ik ook maar eens wat meer geven savond.de laatste fles is meestal tussen 22.30\23.00. ik geef haar eten wanneer ze zin heeft.(dit komt door de etappes van haar soms drinkt ze 80cc en dan in een keer weer 140cc)Zolang ze maar blijft groeien niet tesnel want dan moet ik weer nieuwe kleren kopen hahaha.
groetjes bau
 
hoi


Mijn schema is :
7 uur 180cc
10:30 180cc
14:00 180 cc
18:00 150cc
21:00 180cc met 3 schepjes rijstenbloem

hier komen de schepjes voeding nog bij.
Suzanne krijgt om 21:00 de laatste fles anders drinkt ze niet ze slaapt gewoon door tot de volgende morgen. Op het cb zeiden ze dat het kon komen omdat ze te vast sliep.

suzanne weegt 6585 en is 62 cm
 
Terug
Bovenaan