Hupsakee

A

Anoniem

Guest
Ik heb heel het ritme van mijn zoontje omgegooid!

Of beter gezegd: hij doet dat natuurlijk.

Ik ben al een aantal weken aan het aanmodderen met eten en slapen.

Vandaag was ik het zat om steeds maar voorzichtig wat uit te proberen en er dan vervolgens achter komen dat het nog niet werkt.

Ik heb gewoon alles omgegooid en ik zie wel wat er van komt.

Tot nu toe loopt het aardig.

Om 6.00u was meneer al wakker!

Kunnen rekken tot 6.45u en toen een papfles gegeven.

7 schepjes en 4 schepjes Nutrix.

8.00u weer gaan slapen tot 10.30u

Aankleden.

Halve liga en een sapje.

11.30u Fles van 180cc maar meneer zette het op een krijsen toen de fles
op was dus nog 30 cc bijgemaakt. (Je zou zeggen wat is nou 30cc Maar
daarna was hij terveden)

12.30u slapen.

Hij slaapt nu nog en als hij wakker wordt krijgt hij fruit en misschien wat sap.

Na een uurtje geef ik groent/aardappel en yoghurt.

Nog een uurtje slapen.

In bad, de fles en naar bed.

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen hoor, maar ik was het zo zat.

Ik denk dat ik het langzaaman wil doen maar mijn zoon heeft zoiets van: hoppa ik wil het anders. Dus ja, dan doen we dat maar.

hoihoi,

hier precies hetzelfde, ik wou rustig aan alles opbouwen, maar meneer gooide meteen heel z'n schema om, en ik me maar druk maken van te voren, het gaat hartstikke goed zo!!!

succes ermee,

groetjes susanne

Het gaat hier nu ook hartstikke goed! Hij slaapt weer gewoon!!! Heerlijk!

Alleen heeft hij nu nog maar 3 flessenop dus ik ben benieuwd of hij vannacht doorslaapt.

We zien wel!

Hoi Issie,
hoe is het nu met jullie? Ben benieuwd!
Isis is een beetje haar schema aan het omgooien (al mag ik absoluut niet klagen) De ochtenden slaapt ze nu ongeveer 1,5 uur (voorheen wel eens 2,5 uur) Dat kan ik nu mooi opvangen met een fruithapje. De middagslaap gaat nog vrij goed, maar ik voel dat het gaat veranderen...............De namiddagslaap varieert van 2 uur tot helemaal niet slapen!
(en toch best blij zijn) Ben dus weer zoekende, maar doe geen (of weinig) voorspellingen, komen meestal niet uit!   De eerste fles geven we rond 7:00 uur en de laatste rond 19:30 uur (met Nutrix) daar tussen in probeer ik Isis even te volgen!
Kun jij de tijd als jouw mannetje op is goed vullen, vermaakt hij zichzelf dan goed? Of is dat verschillend?
Ik hoop dat jij ook beetje uitgerust bent, leef met je mee,
x Esther

Hoi Esther,

Wat lief dat je zo mee leeft. Ik ben nog verschrikkelijk moe. Periodes als deze vind ik best veel energie kosten.

Gisteren heeft mijn zoontje om 19.00u de laatste fles gehad en hij werd
vanmorgen pas om 7.15u wakker. Daar was ik wel heel blij mee.

Vanmorgen dus om 7.30u een papfles gegeven en om 9.00u weer naar bed.

Ik heb hem toen om 11.30u wakker gemaakt en een fruithap gegeven.
Daarna zijn we boodschappen gaan doen en daarna heeft hij een fles op
om 12.45u

Hij is daarna vrij snel gaan slapen en slaapt nu nog!!!

Als hij wakker wordt krijgt hij een liga en wat sap en vanavond kan hij
met ons mee eten. Daarna in bad en nog een fles en dan in bed.

Hij heeft zijn slaap nog zo nodig! Na 1,5u is hij gewoon echt moe.

Daarom vind ik het wel fijn dat hij nog maar 3 flessen heeft. Dan kan
hij gewoon slapen zoveel als hij nodig heeft. Het kan ook zijn dat hij
zijn slaap inhaalt want volgens mij is het voor zo'n ukkie ook
vermoeiend hoor om alles om tegooien.

Ik ben benieuwd hoe het met Isis zal gaan. Als ze zo tegen de zes
maanden aanlopen merk je toch dat ze andere voeding nodig gaan hebben.

Probeer je hoofd koel te houden zou ik zeggen. Het komt allemaal goed het is alleen even puzzelen.

Ik heb op dit moment ook echt geen vast schema. Ik ben nog aan het uitproberen, maar dat komt wel weer.

Hoe is het trouwens met jou?

Succes ermee!!!

Oja, en de tijden dat hij wakker is en speelt zijn heel verschillend.

De ene keer vermaakt hij zichzelf prima en de andere keer gaat het wat minder.

Ik heb een babygym en dat gaat op dit moment het beste.

Als het niet lukt neem ik hem vaak op schoot en lezen we even een boekje en daarna gaat het meestal wel weer wat beter.

Kinderliedjes aanzetten wil hier ook wel eens helpen.

hallo,

ik vind het wel iets moeilijker om mijn zoontje in de wakkere periode bezig te houden vooral laat in de middag/vroeg in de avond hij wilt dan niet meer slapen, dus wordt wat jengelig van de moeheid, dan neem ik hem ook iets meer op schoot en geef ik hem uiteindelijk tegen 19.00 de laatste voeding die durf ik ook niet eerder te geven want ben bang dat ie anders s'morgens eerder komt of in de nacht.

groetjes susanne

Hoi,

Denk nou niet gelijk dat ik een hele slechte moeder ben, maar wij hebben laatst een dvd gekregen van Baby Einstein. Zij hebben dvd's voor babietjes vanaf 0 maanden en Heather vindt het heel leuk. Dus als ik zo rond een uur of 6 écht geen tijd heb en écht geen andere uitweg zie dan zet ik haar in de wipstoel voor de televisie met zo'n Baby Einstein dvd (Baby Mozart hebben we geloof ik). Het werkt net afleidend genoeg zodat ik niet tot half 8 (laatste flesje) met haar rond hoef te lopen. Want soms kan dat gewoon niet.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan