Huwelijksaanzoek

Op oudejaarsavond 2005 is Dennis voor mij op zijn knieen gegaan. Precies middernacht en uiteraard met een prachtige ring en natuurlijk zei ik volmondig ja!
Ik had het ook echt niet verwacht dat hij me zou vragen. Wel deed hij een beetje raar net voor het 12 uur was.

Toen zijn we meteen langs zijn ouders gereden (zijn ouders wisten het al van het aanzoek, want hij had samen met zijn moeder de ring uitgezocht en zij had ook betaald. Want ik doe de bankzaken hahaha)
en iedereen gebeld.

Op 12 juni 2006 zijn we getrouwd en op huwelijksreis gegaan met onze boot. En mijn man heeft met toen gevraagd of ik de pil niet eens weg wilde gooien! (hij dacht dat ik er zelf wel over zou beginnen haha)

groetjes Maris

Wat een heerlijke romantische verhalen!

Mijn huwelijksaanzoek was 2 weken geleden (heb ik natuurlijk met jullie gedeeld).
Ik kreeg een digitaalfotolijstje kado van mijn vriend. Er stond één foto op van hem en Isabelle met de tekst: wil je met me trouwen!

Na 13 jaar verkering stappen we 6 maart 2009 in het huwelijksbootje.

Heb er zin in!!!!!!!!!!

X Linda

Hey Linda,

Was ik helemaal vergeten te vragen hoe hij het gevraagd had! Leuk bedacht van B. hoor!

Wij hebben het gewoon samen besloten! Heel saai, ha ha ha! Toen wij verkering kregen (we hadden al 2x eerder verkering gehad) besloten we dat die dag ooit onze trouwdag zou worden en op een gegeven moment lagen we samen in bed en kwam het ter sprake en zo besloten we gewoon wanneer we gingen trouwen, ha ha ha! Maar dat past ook wel bij ons hoor!

x miranda

Terug
Bovenaan