Hydrofiele luiers

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo dames</span></p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben bezig met de baby uitzet lijst en ik hoor van iedereen dat je heel veel van de hydrofiele luiers nodig heb. Wat is jullie ervaring? Welke merk gebruiken jullie het liefst? Welke maten? En misschien nog een vraag hoeveel doeken hadden jullie nodig in de eerste maanden? Ik vind persoonlijk dat deze best hard aanvullen in de winkel, dus hopelijk kunnen jullie mij een tip geven welke de beste (volgens jullie) zijn!</span></p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Alvast bedankt!</span></p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes</span></p>
 
Wij hadden er 12, maar me man heeft in de kraamweek nog eens 6 bij gehaald.
Wij hebben het standaard maatje, niet van die grote.
Na het douchen of badderen wikkelen we hem eerst in een badcape dus dan zit daar het meeste water in.
En als spuugdoekje hebben we ook van die kleine badstof monddoekjes
 
We hadden 12 van de standaard maten en 2 grote. Die grote hebben we uiteindelijk gebruikt voor in te bakeren.
 
Ik heb er ongeveer 20 stuks in huis vind ik persoonlijk wel handig, vooral omdat ik het veel gebruik, baby afdrogen, gebruiken onder het laken (voor ongelukjes), soms als slabber of iets af te vegen ga zo maar door... en ik kocht het gewoon bij de wibra of zeeman als je echt een merk wilt zou ik je bambino aanraden die kan je vinden bij de kruidvat. Succes !
 
Ik vind die van de HEMA fijn, en de grote van de zeeman. Heb een stuk of 5 grote en ik denk wel 16 kleine. Hou er niet van om mis te grijpen en ik gebruik ze ook overal voor! 
 
Wat hierboven ook genoemd werd, een aantal grote om evt in te bakeren is heel fijn! Je hebt er niet snel te veel want je kunt ze echt voor vanalles gebruiken. Ik had en paar wat duurdere die mooi bij het kamertje stonden. Die gebruikte ik dan bijv in de wieg voor onder het hoofdje. En de rest gewoon goedkopere.
 
Ik heb ze helemaal niet veel nodig.. Ik heb een paar van die XL (120 bij 120) voor afdrogen na bad/douche en verder heb ik zelf doeken gemaakt van hydrofiele stof van 70x70 voor plooien afdrogen en 30x30 als monddoekje. Ik heb heel veel over omdat ik ook dacht dat ik ze heel veel nodig had maar nu heb ik niet een baby die veel spuugt dus dat scheelt wel heel veel.
 
Terug
Bovenaan