Het ligt er denk ik ook aan hoe vaak je alles wilt wassen. Wij hebben standaard een hydrofielluier onder z’n hoofdje (in bed, in de box, in de kinderwagen) en die verschoon ik iedere dag en soms om de dag. Na het badje/douchen gebruik ik er twee. In de luiertas zitten er nog twee, handig voor het voeden als ik ergens anders ben. Dan heb ik er nog een op het aankleedkussen voor ongelukjes tijdens het verschonen. Die kan dus ook vaak in de was ?
Wij hebben 20 kleine en 4 grote. Hier worden de doeken elke twee dagen ongeveer gewassen (daarna in de droger en niet strijken, dus ze kunnen vrij snel weer in de kast). Wij hebben ze wel eens bijna op gehad (dat er nog een in de kast lag), dus ik zou er echt genoeg kopen.
Qua merk heb ik er een aantal van jollein met leuke figuurtjes erop. De doeken van de Hema vind ik zelf iets minder fijn. Van prenatal eigen merk dan weer wel.
Wij hebben 20 kleine en 4 grote. Hier worden de doeken elke twee dagen ongeveer gewassen (daarna in de droger en niet strijken, dus ze kunnen vrij snel weer in de kast). Wij hebben ze wel eens bijna op gehad (dat er nog een in de kast lag), dus ik zou er echt genoeg kopen.
Qua merk heb ik er een aantal van jollein met leuke figuurtjes erop. De doeken van de Hema vind ik zelf iets minder fijn. Van prenatal eigen merk dan weer wel.