Hygiëne

Als je dit niet prettig vind zou ik dit gewoon aangeven bij je schoonouders en je man! Misschien weet hij idd niet beter omdat hij er zo mee is opgegroeid maar zowel je man als je schoonouders moeten ook jou mening accepteren als je dit liever niet wilt! Daarnaast ook nog de Corona dus is heel begrijpelijk hoor…

Ja, ik begrijp het wel. Mijn schoonmoeder deed zo nu en dan haar pink in de mond van mijn zoontje ivm zuigbehoefte. Ver-schrik-ke-lijk. Zoiets hoort alleen papa of mama te doen. Daar heeft mijn man toen ook wat van gezegd. 

Ook Ik zou dat aangeven bij mijn schoonouders en vriend. Niet alles hoeft super schoon te gaan (als de speen van mijn dochter op de grond valt krijgt ze die weer terug na een keer blazen) maar alles met speeksel vind ik inderdaad erg vies!

Als jij iets liever niet wilt (of juist wel) is dat jouw keuze en zou dit bespreekbaar moten zijn.

Wat je vriend betreft, hij zou hier ook in mee moeten gaan. Het zal ook wel eens andersom gaan, dat hij graag iets wel of niet wilt en jij er niks achter ziet. Hier zou jij dan in mee moeten gaan.

Dankje voor het delen van jullie mening! Hier idd ook af en toe een lik van de hond en speentjes van de grond gaan ook soms wel weer de mond in, als ik ze tegen kom spoel ik ze af maar als hij zelf speelt valt de speen soms en huppa terug het mondje in ? Dat vind ik anders dan speeksel van andere mensen idd. Ik ga er eens met mijn man voor zitten om hier een gezamelijk standpunt in aan te nemen. 

Ik zou dit zelf niet okee vinden, ik heb genoeg glazen of eten, iedereen kan gewoon een eigen glas/bord gebruiken. Enige uitzondering daar op zijn mama en papa voor mij. Als dit mij zou gebeuren (maar dit zie ik niet voorkomen) zou ik aangeven dat ik dit niet wil. Ik laat zelfs mijn katten niet uit elkaars bakje eten. Gewoon niet nodig.

Terug
Bovenaan