hyperlaxite

Hey Janine,
Goh idd bijna even oud!! Esmee is ons eerste kindje dus is allemaal wel nieuw. Ik werk op een kinderdagverblijf met kids van haar leeftijd en daar zie je dan wel goed die verschillen, ze lopen bijna idd allemaal wel rond hun eerste jaar.
Je andere twee kids dus ook, hoe oud zijn ze nu? En hebben hun helemaal geen symptomen van het hypermobiel zijn?
Wel een langdurig onderzoek zeg van een uur, zal voor Melissa ook wel raar zijn. Weet je wat het inhoud en wat ze gaan doen? Spannend hoor!

Groetjes Nicole
 
Hoi Nicole,

Sorry voor deze late reactie.Onze oudste dochter is 5 jaar en onze zoon is 4 jaar, net geworden.
Nee, zij hebben allebei geen hypermobililteit. Gewoon vanaf het begin, lekker stevige baby's. Als ze hun oppakte dan waren dat echt van die 'bundeltjes'.
Melissa moesten we echt aan alle kanten goed ondersteunen, anders voelde het alsof ze zo tussen je handen door zou glippen. Maar goed ,op het buro zeiden ze steeds dat ze gewoon heel relaxt was. Dat schijnt typerend voor een derde kind te zijn...Toen had ik in okt. een andere arts op het buro en die trok eigenlijk meteen aan de bel. En vandaar nu die onderzoeken en zo. Wanneer en hoe waren jullie er bij Esmee achter?

Groetjes Janine
 
Hey Janine,
Hmm gelukkig hebben je andere kids nergens last van, en idd dat verschil merk je al gauw als ze nog klein zijn. Maar wel een beetje vreemde reactie van de cb arts dat t zo wel vaker is bij derde kind...
nog nooit van gehoord. Leuk hoor drie kids, en ook leuk dat je een jongen erbij hebt, merk je veel verschil in karakter?
Wij merkten het eigenlijk omdat esmee wat achter liep in haar ontwikkeling, ze rolde nog niet om terwijl ze dit met haar leeftijd toen al wel moest kunnen. Zo zijn we verwezen naar de fysiotherapeut en die heeft het eigenlijk vast gesteld. Esmee heeft ook bij een manueel therapeut gelopen omdat ze het kiss syndroom had.. Daar is ze toen voor behandelend.
Het gaat nu super goed met haar gelukkig. Hoe gaat het met melissa nu, nog nieuwe ontwikkelingen? en donderdag naar t ziekenhuis met haar.. Ben benieuwd hoe het gaat, ik hoor t wel weer van je.

Groetjes Nicole
 
Terug
Bovenaan