hypermobiel kind

Bedankt, je stelt me wat gerust! Soms weet je gewoon niet wat je moet verwachten, heb wel wat gegoogled, maar daar vond ik veel nare verhalen! Ik wacht het gewoon af, en dan zien we wel! Meer kan je toch niet doen he!

Groetjes

nee meer kan je niet doen idd maar in het begin maakte ik me ook erge zorgen erover maar nu niet meer hoor alles gaat verder prima alleen sommige dingen zijn mijn kids net even anders

Hoi,

Was zomaar eens wat aan het rondkijken en kwam dit tegen. Ik weet niet of je dit nog leest, maar mijn dochter is ook hyper mobiel. Geen ehlers danlos, dus het valt wel mee. Zij heeft ook fysio gehad, en liep uiteindelijk redelijk snel (15 mnd). Wel zien we nog steeds dat ze heel erg lenig is. De wreef van d'r voet kan tot tegen d'r scheenbeen geduwd worden, en ze kan nog steeds bijna d'r benen in een split leggen zonder dat ze d'r handen erbij nodig heeft. Ze is nu bijna 2,5 jr, dus ik vind dat toch wel erg lenig.

Hoe het verder gaat, en of ze nog ergens last van gaat krijgen, dat weet ik niet. En fysio krijgt ze allang niet meer.

Succes ermee.
Gr Liesje

Goedeavond, 
mijn dochter is 2 jaar en bijna 3 maanden.
bij haar is ook vastgesteld dat ze flexibele gewrichten heeft.
We gaan nu al bijna 2 jaar naar de kine en 
nu kan ze pas aan 1 handje lopen.
Maar ik blijf positief , daartegen mijn vriend.
hij denk dat ze 1 september nog niet kan lopen en nog niet naar school kan.
dat misschien naar een speciaal school moet.

ik word daar zot van

Hallo,
Herkenbaar verhaal. Mijn zoontje loopt al een poos aan 1 hand, maar echt niet los. 
Hoe is de taalontwikkeling bij jullie dochter? En sociaal-emotioneel?

Terug
Bovenaan