Hyves

Wat slim bedacht zeg,ik lees hier heel veel mee maar ben erg voorzichtig met het reageren omdat je zonder een profiel ook mee kunt lezen als je hier op de site komt wat ik persoonlijk jammer vindt..
Weet je misschien of je via hyves nog een profiel kunt maken als je er al een hebt????
Ik heb namelijk wel hyves maar ben niet erg actief,en ik wil zelf wel privacy,er zijn veel mensen die puur om nieuwschierigheid hyves aan maken wat gewoon ziekelijk gedrag is...
Liefs...........

Ja zeker kan je een 2e profiel aanmaken, maar daarbij moet je wel een ander e-mail adres invoeren als dat je gebruikt bij je huidige hyves profiel.

Ik snap heel goed hoor dat jullie de privacy willen.
De a.s. juni hyve heb ik zo ingesteld dat je alleen kan lezen als je je ook lid maakt. Iedereen kan trouwens in principe wel lid worden maar mochten er problemen zijn kan ik die betreffende personen er zo weer afgooien.
Khoop dat dat een beetje gerust stelt.
En daarbij bepaal je ook daar altijd zelf wat je wel en niet post natuurlijk. zo heb je de privacy dus grotendeels zelf in de hand.

heyy

heb me ook aan gemeld...

Super leuk allemaal op hyves.
Zo kun je idd meer delen met elkaar.
En ook na de bevalling nog contact met elkaar houden.

Groetjess Cindy

Ik ben al lid van een Hyves-uitgerekend in juni2011.
Dus nu zijn er twee.
Hou het dus even bij deze en bij dir forum anders blijf ik overal schrijven.
Je kan trouwens de Hyves afschermen zodat mensen die alleen maar lid worden kunnen kijken op de Hyves.
Ik beheer zelf namelijk de IVF/icsi Hyves en de mensen die lid willen worden,worden eerst door mij gescreend zodat niet iedereen op de Hyves kan en er dus wel enige privacy blijft bestaan.

Terug
Bovenaan