i'm so happy

Ik loop nu al bijna 2 weken te zingen en ben supergoed in mijn element. Na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is, is dit voor mij als moeder toch de bevestiging die ik nodig had. Hij zet zich niet meer af tegen ons maar aanvaard nu de hulp die wij hem willen geven.

Hartsikke goed joh  dus de ergste puberfase is nu gewoon voorbij! Geniet van je mannen

hij heeft inderdaad al veel geleerd, uiteraard met vallen en opstaan. Hij dacht dat hij het zelf wel zou kunnen. Helaas lukte dat niet. Ook nu zal hij hard moeten werken om de dingen op orde te krijgen. We krijgen hier wel hulp bij van Stichting Dynamo, hier uit Eindhoven. We willen absoluut niet terug naar de dingen zoals ze waren.

Oh ja... die ken ik wel... wel van lang geleden. Heb ooit eens stage gelopen bij Buurtwerk Eindhoven.

Wellicht zal ik in de aankomende tijd jouw advies wel kunnen gebruiken Veerle. Ik zal je nog wel uitleggen hoe de vork in de steel zit. Dat komt binnenkort wel. Dat doe ik niet op het forum. Mijn was hoeft niet buiten te hangen....

is goed hoor....
msn: mamaVeerle06 apenstaartje hotmail.com
mail: Veerle06 apenstaartje home.nl

Terug
Bovenaan