icare belt af???!!!!!!!! help!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
wie weet wat  we nu moeten doen icare belt af voor de kraamzorg omdat ze mensen tekort hebben en dat zelfs voor 2uur per dag niet zou kunnen en dat we moesten gaan zorgen voor een back-up na de bevalling dit slaat echt alles  wat moet ik nu iedereen om mij heen werkt en mijn vriend kan uiterlijk 2en een half dag vrij krijgen naast waar hij recht op heb dan.. wat moet ik nou en wat kan ik hier tegen doen we hadden al icare geregeld toen ik 17wk zwanger was!!!

iemand???

liefs samantha(22w5d)

hoi Samantha,

vervelend voor je! Maar geen paniek, gewoon meteen je ziekteverzekeraar bellen en eisen dat ze een ander bureau voor je regelen. De gemiddelde verzekeraar heeft een lijst met tientallen gecontracteerde kraamzorgbureaus bij je in de buurt, er is vast wel een die nog plaats heeft voor je.

succes!

ellen

Ik zou als ik jou was heel snel opzoek gaan naar een andere, iets betrouwbare instantie. Als die je ook geen zorg kunnen bieden dan maar contact opnemen met je VK.
Dit kan toch niet zeg.

Succes, groetjes mv Isabel

hoi ellen..ook ik ben aangemeld bij icare...mocht er onverhoopt wat gebeuren dan weet ik wat mij te doen staat, bedankt voor de tip..!   groetjes

Hai Samantha

Ik zou contact opnemen met de zorgverzekeraar. Hun hebben het namelijk ook voor mij geregeld. Hier was ik in eerste instantie niet zo blij mee, want ik werd geveild. Achteraf blijkt dat als je geen keuze opgeeft dat dit sinds het nieuwe zorgstelstel zo gebeurd. Ik hoop voor je dat dit nog te regelen valt. Hou je ons op de hoogte?

veel liefs en succes Wies

p.s. hoeveel weken ben je zwanger?

Hoi Samantha,

dat is balen. Ik zou contact opnemen met je verloskundige. Zij kennen vaak meerdere kraamzorgorganisaties en kunnen je ook vertellen met welke organisaties zij goede ervaringen hebben. Er zijn tegenwoordig ook veel particuliere kraamzorgbureau's die goede zorg leveren. Check wel even bij je verzekeraar of ze een contract hebben met het betreffende bureau.
En anders inderdaad je verzekeraar vragen om kraamzorg voor je te regelen.
Veel succes ermee!

Groetjes,
Margrethe

hoi....
ik heb achter groeneland aan gebelt en die kunnen niks voor mij doen ik was gewoon te laat hallo ik was 17wk zwanger wat te laat?! maar goed ik moest maar nog een aavraag doen in de hoop dat het dan wel zou kunnen ookal zou dat waarschijnlijk ook niet lukken omdat ik nu al 22w5d zwanger ben dus voor een nieuwe aanvraag wel te laat!!! en dan werd er ook aangeraden helemaal geen eisen te stellen wand dan had je meer kans...
ik vind dit echt te zot voor worden hoor!!  ik wou gewoon hulp in de kraam week meer niet!!! ik hoop dat het toch nog gaat lukken maar heb heel erg weinig hoop nog omdat ze ook zeiden tja als ze geen mensen hebben houd het al gouw op..pffff

(iedereen bedankt voor de reacties)

Terug
Bovenaan