quote: frummelno2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2007 19:46:31&apos

);
Hoi Samantha,
Dit kunnen ze niet maken hoor, niet bij Icare en niet bij Groeneland. Icare zou minstens een andere oplossing moeten bedenken. Juridisch gezien heb jij gewoon recht op kraamzorg als je verzekerd bent ervoor.
En belachelijk dat ze bij Groeneland zeggen dat mensen die niet zeuren sneller geholpen worden, misschien kun je beter en andere verzekeringsmaatschappij bellen en per januari overgaan naar een andere verzekering, eentje die wel doet waar het voor staat?
--------
Dit kunnen ze ook niet maken, maar als er geen mensen zijn, zijn er geen mensen. Zo simpel is het (helaas) wel. En mensen die niet zeuren zullen ook eerder geholpen kunnen worden, maar ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat je niet te veel eisen stelt zoals bijv. niet rokende kraamhulp, die boodschappen doet, en de was op die en die manier sorteert.
Ik neem aan dat je begonnen bent om via de verzekeraar de kraamzorg te regelen en daar zou ik de bal ook weer terugleggen. Bel, schrijf, mail, fax....maak ze helemaal gek. Maar zorg dat ZIJ de oplossing zoeken.