icare belt af???!!!!!!!! help!!!!

Tjee,

lang leve de gezondheidszorg!!! En daar betaal je dan al dat geld voor!!!
Ik hoop dat je snel een buro vind die je kan helpen!

Suc6! Liefs Nika

Vervelend voor je!
Vonden ze bij het GL dat je met 17 weken te laat was of vinden ze dat je nu te laat bent? Je kunt in ieder geval aan hen vragen of ze een lijst of een paar namen van kraamzorgbureaus bij jou in de buurt kunnen geven. Ze zijn nl verplicht om de basiszorg te verstrekken. Die bureaus kun je dan zelf bellen om te vragen of ze nog plek hebben. Het kost je een beetje moeite maar ik ben ervan overtuigd dat het te doen is. De meeste bureaus kunnen je vast nog wel een paar uur hulp bieden.

Succes!

Hoi,

Is het al gelukt om een ander bureau te vinden? Ik had bij mijn 1e kraamzorg van De eilanden, en mijn kraamverzorgster vertelde dat zij zelfs nog mensen hielpen die op de dag zelf belden voor kraamzorg. Er zijn hier, omgeving Rotterdam, nog altijd mensen die op de dag van de bevalling denken: goh, kraamzorg, nooit aan gedacht.
Het lukt vast wel!

jeetje wat balen allemaal. Denk je het geregeld te hebben... Ik zou ook lijst van kraamzorgbureaus opvragen bij zorgverzekeraar! Em misschien de overweging waard om andere zorgverzekeraar te nemen? Weet niet of anderen wel behulpzaam kunnen zijn, maar je zou kunnen bellen en je probleem voorleggen...
Heel veel succes ermee!!
Groetjes mira

Hoi Samantha,

Dit kunnen ze niet maken hoor, niet bij Icare en niet bij Groeneland. Icare zou minstens een andere oplossing moeten bedenken. Juridisch gezien heb jij gewoon recht op kraamzorg als je verzekerd bent ervoor.

En belachelijk dat ze bij Groeneland zeggen dat mensen die niet zeuren sneller geholpen worden, misschien kun je beter en andere verzekeringsmaatschappij bellen en per januari overgaan naar een andere verzekering, eentje die wel doet waar het voor staat? Misschien kun je bij die evt nieuwe verzekering dan vragen of ze per januari alvast kraamzorg voor je kunnen gaan regelen..

Groetjes en ik zou als ik jou was desnoods contact opnemen met de consumentenbond, wellicht dat zij iets voor je kunnen doen, en dreigen met Kassa! of RADAR kan ook wel helpen..

Maranke

hoi samantha
ik ben zelf kraamverzorgster. en je moet eisen dat je kraamzorg krijgt., je hebt er recht op, ze kunnen een vrouw niet in de steek laten in de kraamtijd. ik weet niet waar je woont. maar anders zou ik zeggen ik kom wel bij je kraamen hoor. geen probleem.
laat even weten of je nu al een kraamcentrum hebt gevonden wij zitten door heel nederland amders kom je gewoon gezellig bij ons.

groetjes sherina.

quote: frummelno2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2007 19:46:31'));

Hoi Samantha,

Dit kunnen ze niet maken hoor, niet bij Icare en niet bij Groeneland. Icare zou minstens een andere oplossing moeten bedenken. Juridisch gezien heb jij gewoon recht op kraamzorg als je verzekerd bent ervoor.

En belachelijk dat ze bij Groeneland zeggen dat mensen die niet zeuren sneller geholpen worden, misschien kun je beter en andere verzekeringsmaatschappij bellen en per januari overgaan naar een andere verzekering, eentje die wel doet waar het voor staat?
--------
Dit kunnen ze ook niet maken, maar als er geen mensen zijn, zijn er geen mensen. Zo simpel is het (helaas) wel. En mensen die niet zeuren zullen ook eerder geholpen kunnen worden, maar ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat je niet te veel eisen stelt zoals bijv. niet rokende kraamhulp, die boodschappen doet, en de was op die en die manier sorteert.

Ik neem aan dat je begonnen bent om via de verzekeraar de kraamzorg te regelen en daar zou ik de bal ook weer terugleggen. Bel, schrijf, mail, fax....maak ze helemaal gek. Maar zorg dat ZIJ de oplossing zoeken.

Terug
Bovenaan