ICSI behandeling

Kan mss de innestelingsbloeding zijn? Ik heb nu al elke dag een test gedaan en telkens positief! De laatste was een digitale test van CB waar er op kwam - + 1 2- dus 1 a 2 weken zwanger. Nu woensdag naar CRG voor bloedafname en dan weten we het definitief resultaat! ? hopelijk is het van jou ook raak van 1ste keer!

Wauw! Alvast een voorzichtige proficiat! Succes woensdag! Heb jij ook al iets van symptomen waaraan je merkt dat je zwanger bent?
Ik heb vandaag voor het eerst een test gedaan en die was negatief. Maar ik heb natuurlijk ook wel erg vroeg getest. Ik probeer nu wel echt even een paar dagen te wachten met testen. 

Ik heb mijn eerste test 6 dagen na de terugplaatsing gedaan en deze was al meteen positief. Maar denkt dat da afhangt van persoon tot persoon. Ik ben enorm moe. Ik werk in shiften en doe af en toe nachten dus das niet echt ideaal. Ik ben misselijk in vlagen.. ineens komt het op en dan is het weer weg. Ik heb ook nog iets raars en das enorm veel jeuk! Heb dat opgezocht en eaz dus ook 1 van de symptomen! Heb jij al ergens last van? Hopelijk de volgende x een positieve test! Ik duim..

Ik heb last van vermoeidheid en hoofdpijn, maar dat kan zo maar door mijn schildklier komen. Daar heb ik wel vaker last van. Het enigste wat opmerkelijk is, is dat ik heel licht bloedverlies heb. Daar heb ik normaal nooit last van en ik word ook echt pas 2 tot 3 weken na de eisprong ongesteld. Maar goed, dit wil allemaal nog niet zoveel zeggen. Het is nog even afwachten....

Ik ben deze morgen geweest naar het CRG voor bloedafname. Het is officieel... ik ben zwanger!! Super blij ☺ heb jij ondertussen al een test gedaan?

Gefeliciteerd Chelsy!
Fantastisch, dit was je 1e Icsi poging?
Ik duim nog voor de andere lieve dame..hopelijk wijzigt het testresultaat nog..
Zelf heb ik afgelopen woensdag 27/1 de TP gehad van mijn 1e Icsi poging. Oef wat is dit spannend zeg..Het is mijn enige kans want de andere embryo's hebben het niet overleefd. De gedachte dat deze in mij het ook niet gaat redden stemt me alweer droevig..ik probeer wel positief te blijven. Het lijkt echt een achtbaan qua emoties. Groetjes Renate

Terug
Bovenaan