Icsi nr 5

Hallo dames
Ik heb een zoontje van bijna 7 jaar
1ste icsi
Hadden 2 embryo's ingevroren
Daar ben ik van zwanger geraakt
Helaas 2e met 7 weken een mk
En de 3e met bijna 12 weken mk
Hebben daarna een weer de traject gevolgd en daar hebben ze 2 in de vriezer en had een verse tp gehad helaas was dat niet raak en werd ik ongesteld
Heb afgelopen vrijdag een cryo tp gehad zit nu op dag 6
En heb net een test gedaan
Zie een licht streepje wie van jullie ook met 6 dagen een lichte streepje gehad
 
Bedoel je dat je gisteren dus een terugplaatsing hebt gehad? Dan zou het wel erg snel zijn om positief te testen. Heb je hormonen gehad deze cyclus om jouw cyclus te timen met de terugplaatsing? Volgens mij kan ovitrelle voor een positieve zwangerschapstest zorgen in de eerste +- 10 dagen na het zetten van zo'n injectie. Wellicht is er meer medicatie die dat kan veroorzaken, daar weet ik het fijne niet van. Maar vooral op het moment dat een terugplaatsing niet plaatsvind in een natuurlijke cyclus maar in een cyclus die gestimuleerd is, is het extra belangrijk om je te houden aan het testadvies van de behandelaar. 

Hoe dan ook hoop ik van harte voor je dat het weer gaat lukken zwanger te worden en te blijven deze keer!
 
Halo Elsiejoy
Ik heb dit keer natuurlijke cyclus tp gehad 
Ovitrelle 30 januari moeten spuiten 
En 6 februari tp.
Ik hoop het ook dat het dit keer raak is en wat langer blijft zitten.
En idd hoop niet dat de medicatie een valse test geeft.
Heb wel voor mezelf besloten om maandag weer een test te doen als hij dan niet oploopt dat is het wel duidelijk dat het de medicatie is die de boel voor de gek houdt.
 
Terug
Bovenaan