Icsi traject.

<p>Hallo lotgenoten,</p><p>Na 2 jaar bezig te zijn met Clomid en af en toe tussen pauzes. Hebben we samen met de arts er voor gekozen om in januari 2020 start te gaan met het icsi traject. </p><p>Graag zou ik met lotgenoten in contact willen komen om er over te kunnen praten , want alleen mensen die de zelfde dingen mee maken zullen elkaar diep van binnen begrijpen. </p><p><br />Ik woon zelf in Eindhoven en ben 26 jaar oud van Turkse afkomst. Als er mensen zijn die er ook graag over willen hebben. Kunnen we contact opnemen. </p><p>groetjes , </p><p>Selin</p><p> </p>

Hi Selin,
Wij zitten ook in een ICSI traject, echter direct doorverwezen na tweemaal testen van de zaadcellen van mijn man. Deze zin 'te slecht' voor IUI of IVF. Vandaag de eicelpunctie gehad. Van tevoren gegoogled naar ervaringen, nou dat kun je beter ook niet doen. Ik kreeg pijnstilling, ze laten de keus aan jezelf maar ik heb hier dus voor gekozen. Het is me echt heel erg meegevallen, zeker na al die berichten op forums als dit. Met 10 minuten waren ze klaar en ik had 18 follikels, dus ook niet weinig. 

Ik wens jou en je partner veel succes & geluk en ben ook benieuwd naar jouw ervaring!

Hii, wat fijn om te horen dat het toch is meegevallen! Hoop dat het meteen de 1ste keer zal slagen! 
Hebben ze het al terug geplaats? 
Ik zal een van deze dagen beginnen met me zelf te prikken. Het is nog even onduidelijk welke dag dat gaat worden omdat mn menstruatie (cyclusdag1) maar niet opkomt. Heel raar allemaal. 

Hii, wat fijn om te horen dat het toch is meegevallen! Hoop dat het meteen de 1ste keer zal slagen! 
Hebben ze het al terug geplaats? 
Ik zal een van deze dagen beginnen met me zelf te prikken. Het is nog even onduidelijk welke dag dat gaat worden omdat mn menstruatie (cyclusdag1) maar niet opkomt. Heel raar allemaal. 

Hallo Selin ?, 
Hoe is het nu met jullie? Heb jij je eerste icsi behandeling achter de rug?
Wij proberen al een paar jaar zwanger te worden en vanaf april 2019 gestart met het slikken van chlomid en met het iui traject. De laatste keer heb ik hierbij Ovitrelle geprikt en aankomende dinsdag is mijn nod.
Mijn gevoel zegt dat het niet raak is en stiekem ook al een vroege test gedaan (negatief). Door de tegenvallende resultaten van de opgewerkte zaadcellen (elke keer onder de miljoen) hebben wij 20 februari een afspraak bij de gyneacoloog om te bespreken hoe we verder kunnen. Dit word waarschijnlijk icsi. Ook ik zou het fijn vinden om hier over te kunnen praten. Dit mooie forum kan hier vast bij helpen ?

Hai MayaJamila,
Bij ons gaat het nou neutraal, ben een paar dagen geleden begonnen met het prikken. Het valt dus reuzen mee het is alleen die ene drempel en dan valt het allemaal wel mee (vind ik tenminste). 
Morgen heb ik de belangenrijk 8ste dag echo, dus alles ligt aan morgen of we er mee verder kunnen of dat we moeten stoppen wegens overstimulatie. 

Hoop dat het toch positief word je test en zo niet geen zorgen alles komt goed! 
Wij hebben er alleen wat meer tijd voor nodig! 
groetjes Selin

Terug
Bovenaan