Icsi traject.

Hee Selin,
Wat fijn om te lezen dat de prikken tot nu toe meevallen. En ik ga heel hard voor je duimen dat morgen alles er zo uit ziet zoals je hoopt! Super spannend. 

En wat lief en positief! 
En onze tijd komt inderdaad nog, alle vertrouwen in? maar wat duurt het lang als het zo welkom is ??. 

Heel veel succes morgen ? 

Hai MayaJamila,
Helaas is het toch niet goed gelopen. heb veelste veel eitjes aangemaakt ?. Wat dus gevaarlijk word met het eruit halen. 
Had me er niet veel op verheugd maar toch doet het me wel pijn.
hoop dat het de volgende keer wel goed gaat. 
Het heeft nog wat tijd nodig dus ?

Wat een vervelend nieuws Selin! Logisch dat je je daar even rot om voelt, mag je ook best even de tijd voor nemen om het een plek te geven?. Maar al het goede komt langzaam!! En zoals je zelf ook zegt het gaat echt wel lukken.. alleen niet meteen dan bij ons.  
Hoe gaat het traject nu verder voor je? Moet je een cyclus wachten? En passen ze de medicatie dan aan? 

Hey MayaJamila,
Heel erg bedankt voor je medeleven. 
Ik moet nog een paar dagen verder gaan met fyremadel spuiten. Dit zodat al die eitjes niet verder gaan groeien (heb ik begrepen tenminste). Maandag zal ik opnieuw een echo hebben en gaan we verder bespreken hoe en wat. Denk dat ik een maand de pil moet gaan gebruiken zodat mn lichaam gaat uitrusten ?. In de tussentijd gaan ze verder bespreken welke dosering ik dan moet gaan krijgen. Blijkbaar hebben ze het moeilijk met me omdat mn lichaam er overal te heftig op reageerd. 
Maar inderdaad alles gaat ooit goed komen. InshAllah zo snel mogelijk. 
Hoe zit het verder met jou? Ben je nog langs de ziekenhuis geweest? 

Hai Selin, 
Deze ronde met Iui is weer niet gelukt. Morgen rond 16:00 uur een afspraak bij de gynaecoloog dus ik ben heel benieuwd hoe we verder mogen. Vind het elke keer weer spannend om er naar toe te gaan. En lastig te combineren met mijn werk! Gelukkig kan mijn vriend deze keer mee, dat helpt kwa spanning. En het gaat tenslotte mede ook over hem en zijn bijdrage in dit traject ;)

Hopelijk krijg je maandag positief nieuws en kan je gauw verder! 

Hii Mayajamila,
hoe is het verder er mee? Nog wat veranderingen rondom het proces? 
Ik moet zelf tot april de pil gaan gebruiken en dan gaan we verder kijken hoe we het gaan aanpakken. 

Hee Selin,
Hoe voelt dat voor je? Wachten duurt zo lang dan hè? Maar ik kan het steeds beter los laten het stukje moeten wachten en dat het niet snel lukt. Heb jij dat ook? 
Mijn vriend heeft onderzoeken gehad waarbij niks bijzonders gevonden is. Wij zijn wel beiden verminderd vruchtbaar, wat een jackpot Hihi! Maar gelukkig beiden ook weer niet zo erg dat er niks meer kan. 
Nu zijn we begin deze week doorverwezen naar een ander ziekenhuis. Ons ziekenhuis doet geen icsi, best een eindje rijden dus straks voor onze afspraken. Maar we beginnen volle moed, okal maakt Google me wel een beetje bang voor dit traject ? Het wachten is nu tot de brief met de eerste afspraak op de mat valt. 
Hoe vaak moeten jullie naar het ziekenhuis voor echo's enz?   
  liefs, Maya Jamila 

Hee selin,
Wat een gekke tijden he! Ook wij kunnen even niet verder. Hoop dat het snel overwaait, maar ben bang dat dit nog wel even duurt. 

Mijn schoonzusje is nu zwanger en ik zie hoe spannend deze tijden voor hen zijn. Dus wat dat betreft ben ik blij dat ik niet in dat zelfde schuitje zit en gaat het ons hierna wel lukken! Hou vertrouwen ? 

Heel goed dat je er zo rustig tegen over staat nu. Dat gevoel heb ik ook voor het grooste deel. We zien het wel en probeer Idd niks meer op te zoeken Hihi 
Als je je ei kwijt moet mag je me altijd berichten en ik wens je alle gezondheid en ? voor nu! 

Terug
Bovenaan