icsi

Hallo ik ben ook nieuw hier, maar wil graag mijn verhaal delen:

Wij zitten vanaf vorig jaar september al in de medische molen.

Ben op 16 juli 2011 begonnen met het spuiten van Decapeptyl. Na 14 dgn Puregon er bij gekregen. Regelmatig controle gehad hoe het met de groei van de eitjes ging en dat ging allemaal voorspoedig. Dinsdag 9 augustus was dan de dag van de punctie waar ik erg tegen aan keek, maar achteraf heel erg mee is gevallen heb meer last gehad daarna dan op het moment zelf. Volgende dag gebeld ik had 14 eitjes waarvan 8 bevrucht waren. Dus het was donderdag 11 augustus zover dat ik een tp van een top embryo kreeg. En van de overgebleven bevruchte eitjes zijn er 2 ingevroren. Helaas mocht het niet zo zijn dat het na 14 dgn van wachten goed nieuws was.

Heb toen 1 maand moeten wachten voordat we verder mochten.
Ik ben op 17 september begonnen met het slikken van Progynova had 11 dgn daarna 1 echo om te kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies eruit zag en dat moest minimaal 6 mm zijn en ik zat al op 13 mm dus goed nieuws... Moest gewoon progynova door blijven slikken maar kreeg er op 8 oktober Lutinus bij 3x daags een tablet in brengen bij en ik heb op 11 oktober dus gisteren een tp gehad van 2 cryo's en zit nu in die verschrikkelijk wacht weken. En over het hele traject vind ik dit de moeilijkste

Meid ik wacht met je mee, heb gister van een verse ICSI poging 2 topembryo's teruggeplaatst gekregen!

Inderdaad punctie viel bij mij ook reuze mee, napijn is veel erger!!

Helaas is poging 2 bij ons voorbij als ik hier niet zwanger van raak, we hadden namelijk maar 3 eitjes en de 3e heeft het niet gered helaas..

Nog een vraag, ben jij niet beroerd van progynova? Heb ik paar maanden geleden gebruikt, maar werd er letterlijk en figuurlijk doodziek van en slijmvlies werd maar niet dikker...

Succes meid, zoek afleiding dan gaat de tijd wat sneller.

gr Yosha

hoi Yosha,

Ik heb op dit moment veel last van hoofdpijn en af en toe ben ik beroerd. mijn slijmvlies groeit dus wel heel snel door de progynova.

En idd ik had veel meer last van de napijn dan van de punctie.

Als ik van deze 2 cryo's niet zwanger blijk te zijn dan is onze 1 poging voorbij....

Succes met deze verschrikkelijke wachtweken en idd afleiding zoeken is beter.

Ik duim voor je....

gr tineke

Hey meid bedankt voor je reactie op m'n topic. Ik hoop voor je dat de weken voorbij vliegen en dat je een mooie positieve test in je handen mag krijgen. Succes nog eventjes met wachten. Liefs Marielle.

Hoe gaat ie nu?

Ik zie best op tegen de bloedtest volgende week donderdag....pfffff...killing dat wachten.

probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar ja je gebruikt 3 x 2 daags Utrogestan, die mag je niet vergeten, deze pillen bezorgen me allerlei klachten, dus tsja er niet mee bezig zin of niet aan denken blijft erg lastig...haha

Maar goed, deze week werken, dus dan vliegt de tijd wat sneller!

gr Yosha

Lieve Yosha,

Ik vind het zo dapper hoe je je er door heen slaat. Ik hoop dat deze eskimo's hun naam eer aan doen ('Top'!) en dat minstens 1 blijft zitten. Ik duim met je mee hoor!

Wenser

Wenser: dank je wel, maar tis een verse poging hoor, geen cryo! Dus kans lijkt meestal iets groter bij een verse tp...ach we wachten af, ze zitten er in en hopelijk duurt dat 9 maanden!

gr Yosha

Terug
Bovenaan