icsi

Hoi Yosha,

Die pillen vond ik ook erg en dan probeer je er niet mee bezig te zijn maar met die pillen wordt je er elke dag opnieuw aan herinnert. Waar heb je last van dan....misschien heb ik daar ook last van gehad en kan ik je een advies geven daarover.

Ik heb dus 2 cryo's tp gekregen en ik moet 3 x daags 2 verschillende pillen gebruiken 1 slik ik door en 1 moet ik inbrengen met een hulp stuk die daar bij geleverd is.

Maar de eerste wachtweek is eindelijk voorbij nu die laatste week voordat ik volgende week dinsdag mag testen

Heel veel succes deze week nog.

liefs tineke

Hoi,

nou de bekende zwangerschapsklachten die je van Utrogestan kunt krijgen, opgezwollen borsten met blauwe aderen erop, misselijk 's morgens vooral en einde van de middag en avond een dikke harde buik...maar dat heb ik elke poging gehad, waarvan 2 keer zwanger (miskraam) en 3e keer niet zwanger, dus weet echt dat deze klachten komen voor de Utrogestan...

Ja dat wachten is killing, ik probeer maar zo veel mogelijk bezig te blijven, haha..maar ja schiet niet echt op, zit pas op dag 5...zucht....

Laat je wat weten dinsdag?? (heb je bloedtest of thuis test?)

gr Yosha

Hoi Yosha,

tuurlijk laat ik volgende week dinsdag wat horen, ik heb een thuistest.
maar ik heb op dit moment nog helemaal niet het gevoel dat het wel eens gelukt zou zijn. heb namelijk nergens last van. nou ja we wachten het maar rustig af ik ben de dagen al aan het aftellen voor die thuistest.

Lf tineke

Ik hoop echt dat je een positieve test mag hebben, ondanks dat je nergens last van hebt...
Maar het zou toch veel mooier zijn dat het nu raak is zonder last ergens van, want dat is ook al genoeg geweest toch?! :)

Liefs, Jeltje.

Terug
Bovenaan