Idee kraamfeestje? Hoe gaan jullie het doen met de kraamvisite straks?

Hoi Ing,

Lastig he.... Ik zou wel een kraamfeest willen, maar mijn man absoluut niet. En ik heb sowieso niet veel zin in kraamvisite.
Sommigen bleven wel erg lang hangen... (en dan ook nog eens ongezellige mensen...)
Is er geen zaal in de buurt van een sportvereniging die je kunt huren? Is misschien een goedkopere optie?

groetjes Maris

Hai,

Ik ben er zelf ook niet enorm van gecharmeerd hoor maar ik wil het mijn dochter niet aandoen dat er steeds visite is. Er komen vast wel directe vrienden en familie die ook thuis nog een keer komen. Dat hoop ik tenminste anders wordt het wel erg saai en stil. Ik kan me wel in de mening van je man vinden hoor maar het moet voor ons en met name voor ons kleine meisje die dan 1.5 is wel leuk blijven.

Ik heb even contact gehad met het plaatselijke pannekoekenrestaurant. Zij hebben bv standaard een high tea in het pakket a 15,- euro pp. Maargoed dit is erg luxe en uitgebreid. Wij denken meer aan een koffietafel met beschuit met muisjes en wat chocolaatjes.

Mocht dit erg prijzig worden (bv 600,-) dan denken we aan kraamdagen. Die tip kreeg ik hier ook. 3 data dus niet heel massaal maar toch niet maanden in de visite.

x ing

Dat is eigenlijk een heel goed idee: kraamdagen! Ik weet nog zo goed hoe dat bij ons ging toen onze dochter geboren werd....Het bezoek bleef maar komen! En hoe leuk dat ook is, op een gegeven moment was ik het helemaal zat! Wij hebben ook zowat drie maanden aan een stuk kraamvisite gehad! Dat gaan we bij nr 2 toch ook heel anders aanpakken. Een kraamborrel vind ik zelf vrij aan de prijs, maar die kraamdagen vind ik een heel goed idee!!! (nou duurt het bij ons nog wel een tijdje voordat kraamvisite weer aan de orde is, ons tweede wondertje wordt pas in mei verwacht,maar je kunt er maar vast op voorbereid zijn,hi,hi,hi)

Groetjes, Linda

P.s: Ik wil ook heel graag mijn naam aanpassen op dit forum, maar hoe pak ik dat aan? Kan iemand mij daarbij helpen?

Terug
Bovenaan