Ideeen om zwangerschap aan familie te vertellen?

Leuk al die ideeen ! Bedankt zeg !!
VInd het nogsteeds moeilijk om te voor me te houden hoor!
Alleen mijn beste vriendin weet het, want die belde om te vragen of ik al ongi was.. (die wist dat we bezig waren/zijn)

Mijn zus is ook jarig wanneer wij voor de echo gaan.. dus maye iets leuks in de trend van haar verjaardag??
En manlief is twee weken later jarig maar vind dat nog te lang om het zolang voor ons te houden..

Wanneer hebben jullie het verteld?? Voor of na de eerste echo???

Hoi wij hadden het bij onze eerste "verteld" door aan de opa's en oma's een boekje van nijntje "opa en oma pluis" te geven. Bij onze 2e (= op komst, nog 17 weekjes) heb ik bij de bakker chocolaatjes met roze en blauwe muisjes gekocht en die uitgedeeld bij de koffie...Na verbaasde gezichten had iedereen het door hahaha!!

Hoi,

Ik ben zwanger van de 2e en de oudste is een dochtertje van 2.
Ik had een t-shirtje laten bedrukken met op de voorkant de tekst: Geef mij maar een kusje want ik.

En op de achterkant krijg een broertje of zusje.

Mijn ouders reageerde echt heel erg leuk, ze hadden nog nooit zoiets gezien.

Succes met vertellen!!

Groetjes, Petra

quote: MaikeSanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2008 17:16:16'));

Leuk al die ideeen ! Bedankt zeg !!
VInd het nogsteeds moeilijk om te voor me te houden hoor!
Alleen mijn beste vriendin weet het, want die belde om te vragen of ik al ongi was.. (die wist dat we bezig waren/zijn)

Mijn zus is ook jarig wanneer wij voor de echo gaan.. dus maye iets leuks in de trend van haar verjaardag??
En manlief is twee weken later jarig maar vind dat nog te lang om het zolang voor ons te houden..

Wanneer hebben jullie het verteld?? Voor of na de eerste echo???

Je hebt tegenwoordig geboortetaarten, als je bv een klein geboortetaartje laat maken met een mix van rose en blauwe muisjes en dan bv beide echofoto's er op laat zetten?

Wij hadden een gedichtje (kwam hier van het forum) en die hadden we in een lijstje aan opa en oma gegeven.
Mijn ouders heb ik het aan de telefoon verteld, want die wonen te ver wel.

grt
Anita

Ik had een paar leuke baby schoentjes gekocht (kan ook sokjes) en daar in had ik de test gedaan (hoefde van mij niet, maar mijn vriend vond dat leuk).

En die hadden we bij binnenkomst heel onopvallend neergezet. En toen kwamen de felicitaties.

Hoi,
allereerst van harte gefeliciteerd!
Ik heb het volgende gedicht van dit forum gehaald en in een lijstje ingepakt en aan de opa's en oma's gegeven. Het viel in erg goede aarde, want helemaal niemand kende dit nog. Je kunt natuurlijk opa en oma ook veranderen in tante, dan heb je het ook meteen voor je zus.
Laat je even weten, of je het hebt gebruikt? Lijkt me wel leuk.
succes ermee,
bianca

Het is hier donker,
het is hier puik
en ik zit lekker warm
in mama's buik
Nu ben ik aan het groeien,
want ik ben nog maar heel erg klein,
ik vind het leuk,
dat jullie mijn opa en oma zullen zijn.
Jullie kunnen mij nog niet horen,
jullie kunnen mij nog niet zien,
in december wordt ik geboren,
mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?

Enkele ideetjes:

1. Als men op de verjaardag (of als je ergens op bezoek komt), vraagt of je koffie of thee wil drinken dan kun je zeggen: Ja lekker en doe er ook maar beschuit met muisjes bij.

2. Als kado een chocolade telegram geven met een tekst die jij leuk vind: Bijvoorbeeld Hoera ik wordt tante of zoiets.

3. Tijdens onze echo kreeg ik van de verloskundige een pakket met o.a. een tijdschrift dat als titel had: Zwanger. Misschien kun je dit tijdschrift kado doen.

4. Op internet kun je misschien wel een verjaardagskaart maken met daarop jullie echo foto?

Succes!

o ik weet precies hoe het is je weet dat je zwanger bent ja dan wil je t wel van de daken schreeuwen ik heb na 2 dagen overtijd de test bij de ha laten doen voor mij was de uitslag niet onbekend want ik was 1dag overtijd en kotsmisselijk voor 1 dag de rest van de zs niks geen last haha apart he? toen heb ik mijn ouders op gebeld(wonen nl ver weg) en gezegt dat we koffie kwamen drinken en ze geen koekjes in huis hoefte te halen oo?heb je een cake gebakken dan?was hun reactie ik zei ja eenmaal aangekomen hebben we een rol beschuit en pak muisjes uit de tas gehaald en bij de koffie gedaan die gezichten laat staan de reactie echt super!!!!

Terug
Bovenaan