ideeen voor 2e verjaardag

Nou meiden, Zijn sommige van jullie al weer bezig met de 2e verjaardag te organiseren.. een thema ofzoiets!!!
Of de uitdeelkado's

Ik weet het zelf nog niet..... Maar ben wel aan het brainstormen.

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Bij ons is het nog het langst weg van iedereen. Maar ook hier wel wat ideeen al. Dit jaar gaan we waarschijnlijk voor de Teletubbies als thema. Juist omdat Marissa die het leukst vindt. We zijn aan het praten met een lokatie om te kijken of we het daar kunnen vieren. Het zou dan om 3 uur gaan. We moeten alleen nog even kijken hoe we de dag dan in willen vullen. Misschien is het favoriete tv figuur van je kleintje ook iets voor jullie? Vaak als je een them hebt dan wordt de rest ook makkelijker

groetjes Linda

Hoi Ilone,

Tara's verjaardag is al over een kleine 2 maanden en ik ben bezig met de voorbereidingen.
Het thema is ook net als bij Linda de Teletubbies, omdat Tara die zo leuk vindt.
Alleen kan ik echt nergens versieringen en decoraties van de Teletubbies vinden, behalve een foliumballon :-( Ik ben al naar diverse feestwinkels geweest waar de rekken uitpuilen van Bumba, Nijntje, K3, Piet Piraat etc., maar bij navraag naar de Teletubbies werd mij verteld dat die al 'oud' zijn, tegenwoordig is er veel meer vraag naar de andere tv-bekendheden.
Ik ben nu dus begonnen met zelf versieringen te maken, maar ondertussen denk ik ook of het niet beter is om een ander thema te nemen. Hello Kitty bijv., die vindt Tara ook wel leuk en daarvan is het makkelijker om versieringen en decoraties te krijgen.
Verder ga ik haar feest bij ons thuis vieren, net zoals vorig jaar.

Groetjes,
Shivana

Hoi Shivana,

Ik kwam tijdens het zoeken hier terecht

http://www.feestenzo-shop.net/
main.php?cat=Teletubbies

en ik zou dit persoonlijk nooit bestellen maar gewoon ook zelf maken. Ik gebruik het meer voor ideeen op te doen. Misschien ook iets voor jou?

groetjes Linda

Hai,

Ik heb eigenlijk niet echt een thema, Als mijn vriend nog geen werk heeft houden we het zeker simpel, dan kunnen we niet veel helaas.
Maar wat gaan jullie doen met het thema, daar ben ik benieuwd naar.

Als het mooi weer is, dan houden we het gezellig buiten, en het feest is dan van 3 tot 7 of 8.
Jesse is helemaal gek van bumba of de telutubies, dus misschien doe ik daar nog wat mee. Maar het is nog ver weg voor mij.

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Die site had ik ook doorgekregen van een vriendin, die artikelen zien er echt zo uit alsof ze zelf gemaakt zijn hé! Ik zal ook wel zoiets gaan verzinnen, dat wordt veel knip- en plakwerk, haha. Bedankt voor de site en jij ook veel succes met Marissa's feestje over een half jaartje, hihi ^_^

Groetjes,
Shivana

Hier geen thema, gewoon gezellig wat eten, drinken en natuurlijk veel spelen.
Als ze wat ouder is dan wil ik wel met een thema gaan werken, maar voor nu is het mij gewoon teveel werk en het zal haar een worst wezen of alles in een bepaald thema is. Als er maar cadeautjes zijn, ze wat te snoepen heeft en lekker kan spelen.
Voor iedereen die wel met een thema gaat werken. SUCCES met de voorbereidingen.
groetjes daan

Hoi

Hier gewoon dezelfde versieringen als vorig jaar.
Ik ga echt niet elk jaar alles opnieuw aanschaffen.
Het is maar versiering!
Maar dat moet iedereen zelf weten,natuurlijk.
Wij moeten de sfeer ed toch zelf doen.
Hopelijk is het wel mooi weer.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan